Grote datestopic! Enkel voor BG-relaties 😏

Moet dit topic gesloten worden?


  • Totaal aantal stemmers
    65
@MisterV Ja, ik wou voor de Kay ons Mulan zo aanbieden maar die zit dus gene minuut stil en ik kreeg die strik niet geknoopt, dus ja… plushe dan maar é
img_27376.jpg
Ha, en @Mulan heeft daar zelf niks over te zeggen? Ik denk dat ze liever een flanellen strik heeft.
 
Ha, en @Mulan heeft daar zelf niks over te zeggen? Ik denk dat ze liever een flanellen strik heeft.
Mulan weet dat het zonde is om de epicness van een Mulan weg te houden van de wereld. Plus, ik heb godsdienst gestudeerd en ik weet dat er geschreven staat dat een Godenkind nog verwacht wordt. De som is dus: @kay-gell + @Mulan = Christ … of anti-Christ, kan ook, mijn Latijn is wat roestig.
 
Mulan weet dat het zonde is om de epicness van een Mulan weg te houden van de wereld. Plus, ik heb godsdienst gestudeerd en ik weet dat er geschreven staat dat een Godenkind nog verwacht wordt. De som is dus: @kay-gell + @Mulan = Christ … of anti-Christ, kan ook, mijn Latijn is wat roestig.
1 kind (GEEN sporen van antichrist!) Is genoeg hoor. :unsure:
 
Mulan weet dat het zonde is om de epicness van een Mulan weg te houden van de wereld. Plus, ik heb godsdienst gestudeerd en ik weet dat er geschreven staat dat een Godenkind nog verwacht wordt. De som is dus: @kay-gell + @Mulan = Christ … of anti-Christ, kan ook, mijn Latijn is wat roestig.
@kay-gell is bezet, @Mulan ook. Als die twee een kind maken dan wordt dat een bastaard, dat is een garantie op een antichrist. Daarbij, hij valt buiten haar actieradius. De nieuwe Christ, dat wordt dan misschien de eerstgeborene van Spiderman?
 
Hebt ge die quote op een sneltoets staan? Uw reactie was wel heel snel om iets negatiefs over the man/the legend te vertellen

Als ge maar gelukkig zijt he 😉
Wanneer je een ideaalbeeld niet wat countert, kan het een obsessie worden. Obsessies zijn niet gezond he... Dus fixeer ik me op zijn tekortkoming! 😁
 
Dus @Mulan jij en misterV zijn een koppel als in koppel koppel met alles erop en er onder?
Zo ja, hoe lekker is hij tussen 0 en 10 is hij op de schaal van Lekkernes?👀

Ge komt achter, zoeteke! 😁

Voor mij een royale acht en voor de eerste keer in mijn leven maak ik me de bedenking dat jij hem waarschijnlijk ook zo zou quoteren! 😨
Mss idd beter hier antwoorden. 😬
 
Terug
Bovenaan