Slyke
Well-known member
Ieder zijn kink.Soms... Kom je zo agressief uit de hoek
Ik krijg er al schrik van...
I like it so much when she's angry...

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ieder zijn kink.Soms... Kom je zo agressief uit de hoek

Ik ben een engeltjeSoms... Kom je zo agressief uit de hoek
@Slyke, zeg ni dat ik u niet heb gewaarschuwd eh

Angry, in combinatie met een mes en een spoilerke ? Ik weet het ni ze...Ieder zijn kink.
I like it so much when she's angry...![]()
Hey hey da mes was naar @Loser gericht he. Ik ga niet met een mes tegen zijn spoiler zitten.Angry, in combinatie meteen mes en een spoilerke ? Ik weet het ni ze...
Zo zijn al meerdere carrosserieën beschadigd geraakt
Da spoilerke is bij ons en daar komt geen mes aan te pas!Angry, in combinatie meteen mes en een spoilerke ? Ik weet het ni ze...
Zo zijn al meerdere carrosserieën beschadigd geraakt

Voor mijn spoilerke heeft ze iets anders in gedachten om er tegen aan te zitten...Hey hey da mes was naar @Loser gericht he. Ik ga niet met een mes tegen zijn spoiler zitten.

Ik ga er nu van uit dat de meesten een betere basishygiene hebben dan jij.Misschien om een kaaslaagje af te schrapen, wie zal het zeggen...?

Ik heb zelf een rasp hier tyvm, om de 2 weken een SchelleIk ga er nu van uit dat de meesten een betere basishygiene hebben dan jij.![]()
Vuilaard! Slyke heeft geen kaaslaag. En anders ga ik lopen.Misschien om een kaaslaagje af te schrapen, wie zal het zeggen...?
HuehueVoor mijn spoilerke heeft ze iets anders in gedachten om er tegen aan te zitten...![]()

Ik heb zelf een rasp hier tyvm, om de 2 weken een Schelle

Jonge kaas bedoel ik, uit de frigo, ik krijg altijd honger als ik mij zoveel was op nen dag
Dat zal absoluut niet nodig zijn om te gaan lopen!Slyke heeft geen kaaslaag. En anders ga ik lopen.

Ach, hebben we iemand met compensatiedrang?Halowkes
Ik ben wel geïnteresseerd. Ik ben Loser, ik ben misschien iets ouder dan wat je zoekt. Geen echte Romeo, zeg maar. Ik vind het te taxxerend om me altijd in te schrijven op datingwebsites waar toch niks uitkomt, dus doe ik het liever gewoon zo, ouderwets! Maar ik heb wel een klein broertje dat me jong houdt. Die is geïnteresseerd is in nerdy dingen, zoals Dragonball en Harry Potter en zo, en Noorse mythologie (Thor, Odin...). Je kent dat wel. Dus vooral daarover kan ik meepraten met de jeugd (31 was je, zeker? Jonkie.)
Voor de rest ben ik heel easy-breeze-y in de omgang. Of je nu huisgenoten hebt of niet, dat laat me koud. Die neem ik er wel bij voor lief! Ik hoop dat we het kunnen vinden met elkaar. Zeker in deze koude, rainy dagen moeten we genieten van alle gezelschap dat we kunnen krijgen, hè. Met haarverlies of niet, zeg ik altijd! Ik weet niet zeker of je kerstmis viert, met je geloof. Maar indien wel, kunnen we één en ander misschien al vervroegen?
Laat me vlug iets weten! Liefst via WhatsApp, want Instagram... tja, je weet het, hè
Ik tel de minuten al af.
Ja natuuuuuuuuuuurlijkJonge kaas bedoel ik, uit de frigo, ik krijg altijd honger als ik mij zoveel was op nen dag
Jullie hebben echt wel een sick mind
It takes one to know one!Hallo ik ben xAnyana !Dat zal absoluut niet nodig zijn om te gaan lopen!
Stel u voor...![]()
Dieter, aangenaam...Ja natuuuuuuuuuuurlijkIt takes one to know one!
Hallo ik ben Lies!
Ah die waar @Beffer zijn vrouw over fantaseert?Dieter, aangenaam...
Helaba!Dieter, aangenaam...