Green Mamba
Well-known member
Toch wel een schoon initiatief van BG hoor dit topic. Zo voor de mensen die met kerst en nieuwjaar alleen zitten en mekaar zo virtueel kunnen binnen doen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vanaf 40+ hou je dat in elk geval niet meer vol!![]()
Ik prefereer echt binnen doen. Maar t zal niet deze kerst of nieuwjaar zijnToch wel een schoon initiatief van BG hoor dit topic. Zo voor de mensen die met kerst en nieuwjaar alleen zitten en mekaar zo virtueel kunnen binnen doen.

Virtueel kan soms reëel worden...Toch wel een schoon initiatief van BG hoor dit topic. Zo voor de mensen die met kerst en nieuwjaar alleen zitten en mekaar zo virtueel kunnen binnen doen.
Ge hebt nog een week en een paar dagen. Maak er het beste van.Ik prefereer echt binnen doen. Maar t zal niet deze kerst of nieuwjaar zijn![]()

Second life en habbo hotel zijn niet echt.Virtueel kan soms reëel worden...
Mij niet onder druk zetten heGe hebt nog een week en een paar dagen. Maak er het beste van.![]()
Sorry. Ik dacht dat er wat stoom van de ketel moest.Mij niet onder druk zetten he
Nee vrij zeker van niet.
Eigenlijk wel! Maar iedereen is bezet met kerst/nieuw die ik al ken dus helaas!Sorry. Ik dacht dat er wat stoom van de ketel moest.

Aja. Die hebben al benefits met kerst. Euh... Verplichtingen.Eigenlijk wel! Maar iedereen is bezet met kerst/nieuw die ik al ken dus helaas!
En nieuwe mensen ja … nee![]()
Eerder familie, ik mag hopen dat ze die niet doenAja. Die hebben al benefits met kerst. Euh... Verplichtingen.
Al is nieuwjaar minder familie gerelateerd 
Wat dat betreft is de kerstperiode niet echt het ideale moment om elkaar beter te leren kennen. Met @Mulan en ik zitten we dan nog met kindregelingen waarmee we rekening moeten houden. Gelukkig lopen die gelijk vanaf januari maar nu is het efkes tandenbijten met langere perioden tussen dates.Eigenlijk wel! Maar iedereen is bezet met kerst/nieuw die ik al ken dus helaas!
En nieuwe mensen ja … nee![]()
FTFYmaar nu is het efkes heel gefrustreerd tandenbijten met langere perioden tussen dates.
Neen, dat zo'n boekhouding bijhouden wel veel moeite kost...Geef jij nu pluspuntjes aan .... ?![]()
Ik heb enkel morgenavond, zaterdag hele namiddag/avond en volgende week 1 avond iets te doen en verder nougabollen. Met oudjaar/nieuwjaar lekker niksWat dat betreft is de kerstperiode niet echt het ideale moment om elkaar beter te leren kennen. Met @Mulan en ik zitten we dan nog met kindregelingen waarmee we rekening moeten houden. Gelukkig lopen die gelijk vanaf januari maar nu is het efkes tandenbijten met langere perioden tussen dates.
Nog geen idee wat ik ga doen zelfs. Voor mij wel de ideale periode 
Het verlangen zal des te groter zijn!Wat dat betreft is de kerstperiode niet echt het ideale moment om elkaar beter te leren kennen. Met @Mulan en ik zitten we dan nog met kindregelingen waarmee we rekening moeten houden. Gelukkig lopen die gelijk vanaf januari maar nu is het efkes tandenbijten met langere perioden tussen dates.
PM-box overflowing.Met oudjaar/nieuwjaar lekker niksNog geen idee wat ik ga doen zelfs. Voor mij wel de ideale periode
![]()
Iedereen denkt dat altijd maar dat is nooit zo hoorPM-box overflowing.

Oeps. Betrapt!PM-box overflowing.

Nope. Not me. De kerstmuts gaat er niet af.Oeps. Betrapt!![]()