Grote datestopic! Enkel voor BG-relaties 😏

Moet dit topic gesloten worden?

• Totaal aantal stemmers
    65
Eigenlijk wel! Maar iedereen is bezet met kerst/nieuw die ik al ken dus helaas!
En nieuwe mensen ja … nee :p
Wat dat betreft is de kerstperiode niet echt het ideale moment om elkaar beter te leren kennen. Met @Mulan en ik zitten we dan nog met kindregelingen waarmee we rekening moeten houden. Gelukkig lopen die gelijk vanaf januari maar nu is het efkes tandenbijten met langere perioden tussen dates.

Wat dat betreft is de kerstperiode niet echt het ideale moment om elkaar beter te leren kennen. Met @Mulan en ik zitten we dan nog met kindregelingen waarmee we rekening moeten houden. Gelukkig lopen die gelijk vanaf januari maar nu is het efkes tandenbijten met langere perioden tussen dates.
Ik heb enkel morgenavond, zaterdag hele namiddag/avond en volgende week 1 avond iets te doen en verder nougabollen. Met oudjaar/nieuwjaar lekker niks 🥲 Nog geen idee wat ik ga doen zelfs. Voor mij wel de ideale periode :D
Het verlangen zal des te groter zijn!

Terug
Bovenaan