Grote datestopic! Enkel voor BG-relaties 😏

Moet dit topic gesloten worden?

• Totaal aantal stemmers
    65
Ach, hebben we iemand met compensatiedrang?
Nee, geen compensatie! Waar gaat dat eindigen? Straks heb ik iemand z'n grootvader overvallen en dan moeten mijn kleinkinderen aan hun investeerders gaan compenseren, zeker. Neenee, laat dat maar gewoon vanzelf terugvloeien. En met massageolie vloeit alles beter. Hoop ik, hè, Spiderman.

Halowkes :)

Ik ben wel geïnteresseerd. Ik ben Loser, ik ben misschien iets ouder dan wat je zoekt. Geen echte Romeo, zeg maar. Ik vind het te taxxerend om me altijd in te schrijven op datingwebsites waar toch niks uitkomt, dus doe ik het liever gewoon zo, ouderwets! Maar ik heb wel een klein broertje dat me jong houdt. Die is geïnteresseerd is in nerdy dingen, zoals Dragonball en Harry Potter en zo, en Noorse mythologie (Thor, Odin...). Je kent dat wel. Dus vooral daarover kan ik meepraten met de jeugd (31 was je, zeker? Jonkie.)

Voor de rest ben ik heel easy-breeze-y in de omgang. Of je nu huisgenoten hebt of niet, dat laat me koud. Die neem ik er wel bij voor lief! Ik hoop dat we het kunnen vinden met elkaar. Zeker in deze koude, rainy dagen moeten we genieten van alle gezelschap dat we kunnen krijgen, hè. Met haarverlies of niet, zeg ik altijd! Ik weet niet zeker of je kerstmis viert, met je geloof. Maar indien wel, kunnen we één en ander misschien al vervroegen?

Laat me vlug iets weten! Liefst via WhatsApp, want Instagram... tja, je weet het, hè :D
Ik tel de minuten al af.

Nee, geen compensatie! Waar gaat dat eindigen? Straks heb ik iemand z'n grootvader overvallen en dan moeten mijn kleinkinderen aan hun investeerders gaan compenseren, zeker. Neenee, laat dat maar gewoon vanzelf terugvloeien. En met massageolie vloeit alles beter. Hoop ik, hè, Spiderman.
ach, dus toch compenseren. Ik zal mijn mening daar wel eens laten over schijnen in pol en actua vanaf 25/12

Terug
Bovenaan