Green Mamba
Well-known member
Ah... Hier... Meneer zit ook nog op andere forums.Ik weet het zelf niet...
Maar mijnklopt maar voor één iemand hier...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah... Hier... Meneer zit ook nog op andere forums.Ik weet het zelf niet...
Maar mijnklopt maar voor één iemand hier...
Ah meneer heeft nog side madammen op andere forumsIk vroeg mij af of @xAnyana een beetje jaloers zou zijn...![]()

Mijn jaloersheid valt mee maar we moeten zwam spannend houden hé
But i'll take it

I love cheese!We zullen wij wel cheesy met elkaar omgaan.
Iemand moet het doen, want van het plastisch chirurgisch opgetrokken spoilerke van @MisterV moeten we toch niks verwachten!![]()
Ik ga je wel moeten waarschuwen...I love cheese!
Ik ga je wel moeten waarschuwen...
... want die romantische cheesy dingetjes, ga je nog wel meer krijgen...irl...

Ik ga je wel moeten waarschuwen...
Nikske, maar ge weet toch dat dit geen pm's zijn eh?
Als uw spoiler al cheesy is zou je hem verdomme beter eens wassenIk ga je wel moeten waarschuwen...
Neen datte niet, wij moeten dit hier meelezen...Ooooh, gij denkt dat we dit soort berichtjes sturen via PM?
@xAnyana , chance dat ze het niet kunnen zien, hé...![]()
Trek u anders eens in stilte terug...Neen datte niet, wij moeten dit hier meelezen...
Ik zal effe in pensioen gaan, om dan een comeback te maken, ok voor u?Trek u anders eens in stilte terug...
Tenzij ge de onweerstaanbare drang voelt om een karoo madammeke te delen?Ik zal effe in pensioen gaan, om dan een comeback te maken, ok voor u?
Ik deel just nikske danTenzij ge de onweerstaanbare drang voelt om een karoo madammeke te delen?
Ieuw jakkes! Als zijn spoiler cheesy is dan moet ik hem niet meer hebben zuAls uw spoiler al cheesy is zou je hem verdomme beter eens wassen
Best dat ze het niet kunnen lezenOoooh, gij denkt dat we dit soort berichtjes sturen via PM?
@xAnyana , chance dat ze het niet kunnen zien, hé...![]()
I see what you did thereTrek u anders eens in stilte terug...