GETHEZ
Well-known member
Insert : you don't say meme van Nicholas CageIeuw jakkes! Als zijn spoiler cheesy is dan moet ik hem niet meer hebben zu
Best dat ze het niet kunnen lezen
I see what you did there![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Insert : you don't say meme van Nicholas CageIeuw jakkes! Als zijn spoiler cheesy is dan moet ik hem niet meer hebben zu
Best dat ze het niet kunnen lezen
I see what you did there![]()
Hebde u al in stilte teruggetrokken? Da's ook rap!Ik deel just nikske dan

Ik zal u een handje helpen ...Insert : you don't say meme van Nicholas Cage
Dieje, justIk zal u een handje helpen ...
![]()
Alles beter dan dit allemaal te moeten meelezenHebde u al in stilte teruggetrokken? Da's ook rap!![]()
Ge kunt ook niet meelezen, hé...Alles beter dan dit allemaal te moeten meelezen
Ahhh die ignore knop lonkt, maar ik zal er gewoon verticaal overlezen, dat zal al veel doenGe kunt ook niet meelezen, hé...
Da's goed, ge weet nooit dat er iets interessant passeert voor u...Ahhh die ignore knop lonkt, maar ik zal er gewoon verticaal overlezen, dat zal al veel doen
HOLY SHIT DAT ZIJN 2 VERSCHILLENDE PROFIELEN !!!!!!

Ik heb dat ook nog maar van deze week doorHOLY SHIT DAT ZIJN 2 VERSCHILLENDE PROFIELEN !!!!!!![]()

Tot voor kort (lees zijn hofmaking aan het adres van @xAnyana) heb ik Slykytje eigenlijk nooit opgemerkt?Nochtans zit er wel een serieus verschl in hoor.
aach, de mooie tijden.Tot voor kort (lees zijn hofmaking aan het adres van @xAnyana heb ik Slykytje eigenlijk nooit opgemerkt?
Ok boomeraach, de mooie tijden.
Ik had m wel eens zien passeren maar verder ... tot er wat meer interactie is tegen jou zelf dan blijft da al meer hangen ...Tot voor kort (lees zijn hofmaking aan het adres van @xAnyana heb ik Slykytje eigenlijk nooit opgemerkt?
Of heel super actieve mensen enzo of speciale figuren, kuch 
Gij zult wel weer gelukkig zijn dat ge er van af zijtOk boomer
But is he reallyGij zult wel weer gelukkig zijn dat ge er van af zijt

houden zoIk volg dit topic niet, maar werd aangesproken. Maar hey @Slyke, ik vind jouw avatar ook tof hoorEn voor al de rest, ik ken hem/haar ook niet
![]()