Grote datestopic! Enkel voor BG-relaties 😏

Moet dit topic gesloten worden?

• Totaal aantal stemmers
    65
Ik zit gezellig alleen thuis hoor 😘
Mulan en Mister V zullen wel wat plezier aan het maken zijn nu.
Dat wordt toch wel een heel klein beetje goedmaaksex, hoor @xAnyana tje...

En @MisterV, cocktease van den Aldi met uw loze beloftes... het moet gedaan zijn om @xAnyana haar hoofd zot te maken met uw versleten spoilerke, want de enige die hier verantwoordelijk is voor ons de eerste crisis tussen @xAnyana en mij, dat ben jij! 🤬

@xAnyana : still love you ... ♥️

Dat wordt toch wel een heel klein beetje goedmaaksex, hoor @xAnyana tje...

En @MisterV, cocktease van den Aldi met uw loze beloftes... het moet gedaan zijn om @xAnyana haar hoofd zot te maken met uw versleten spoilerke, want de enige die hier verantwoordelijk is voor ons de eerste crisis tussen @xAnyana en mij, dat ben jij! 🤬

@xAnyana : still love you ... ♥️
Klein beetje maar? :oi22:

Cocktease van den aldi, versleten spoilerke :rofl:Ik ga hier strijk 😂

❤️

Één bende jaloerse bokken hier, dat gepraat van hen is puur compensatiegedrag. Van al die zwammers hier zijn wij wel de enige die écht aan het daten zijn.
🤬😳
Wij zijn wel onze eerste stappen aan het zetten op onze manier en ons tempo...
En we voelen ons er alletwee goed bij!
En bij ons is er maar één iemand die belangrijk is en dat zijn wij voor elkaar! 🙄

Ik denk dat ik die 2 computermuizen zal inbrengen bij @MisterV op een plaats waar het zonlicht niet schijnt (tenzij hij in de zomer 10 minuten aan anal bleaching doet 🤭) en dan kan @Mulan hem met de 2 kabeltjes vastbinden, zodat hij niet meer kan gaan lopen! 🤬
Oei. Je werkt nog met kabels. En is dat dan usb A of usb C. Kwestie van een courante pasvorm te nemen.

🤬😳
Wij zijn wel onze eerste stappen aan het zetten op onze manier en ons tempo...
En we voelen ons er alletwee goed bij!
En bij ons is er maar één iemand die belangrijk is en dat zijn wij voor elkaar! 🙄
Wacht, gij zijt niet de partner van @Sneakytje ?

wow-amazed.gif

Terug
Bovenaan