Ik zit gezellig alleen thuis hoor
Mulan en Mister V zullen wel wat plezier aan het maken zijn nu.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat wordt toch wel een heel klein beetje goedmaaksex, hoor @xAnyana tje...Ik zit gezellig alleen thuis hoor

Klein beetje maar?Dat wordt toch wel een heel klein beetje goedmaaksex, hoor @xAnyana tje...
En @MisterV, cocktease van den Aldi met uw loze beloftes... het moet gedaan zijn om @xAnyana haar hoofd zot te maken met uw versleten spoilerke, want de enige die hier verantwoordelijk is voor ons de eerste crisis tussen @xAnyana en mij, dat ben jij!
@xAnyana : still love you ...![]()
Ik ga hier strijk

Één bende jaloerse bokken hier, dat gepraat van hen is puur compensatiegedrag. Van al die zwammers hier zijn wij wel de enige die écht aan het daten zijn.

Dat hangt er vanaf of je een heel klein beetje stout bent geweest of veel?Klein beetje maar?![]()

Heel veel dan!Dat hangt er vanaf of je een heel klein beetje stout bent geweest of veel?![]()

Oei. Je werkt nog met kabels. En is dat dan usb A of usb C. Kwestie van een courante pasvorm te nemen.
Zolang het maar niet past op de plaats waar ik ze wil inbrengen!Oei. Je werkt nog met kabels. En is dat dan usb A of usb C. Kwestie van een courante pasvorm te nemen.

Voor de poep kun je misschien gewoon ps/2 nemen danZolang het maar niet past op de plaats waar ik ze wil inbrengen!
USB-C is de norm...![]()

Dat zijn van die kleine ronde dingetjes...Voor de poep kun je misschien gewoon ps/2 nemen dan![]()

The hate is strongDat zijn van die kleine ronde dingetjes...
Het meest pijnlijke is goed genoeg!
Bestaan er geen muizen met een scart aansluiting ofzo?

Wacht, gij zijt niet de partner van @Sneakytje ?
Wij zijn wel onze eerste stappen aan het zetten op onze manier en ons tempo...
En we voelen ons er alletwee goed bij!
En bij ons is er maar één iemand die belangrijk is en dat zijn wij voor elkaar!![]()
Ik ken @Sneakytje helemaal niet?Wacht, gij zijt niet de partner van @Sneakytje ?

Oei, zijn er dingen die ik moet weten

Of me weerhaken ofzoDat zijn van die kleine ronde dingetjes...
Het meest pijnlijke is goed genoeg!
Bestaan er geen muizen met een scart aansluiting ofzo?

Ik weet het zelf niet...Oei, zijn er dingen die ik moet weten![]()

klopt maar voor één iemand hier...Allé danIk weet het zelf niet...
Maar mijnklopt maar voor één iemand hier...