Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ela den uwe zit meer aan te pappen met mij dan ik met hemJa, en dan zit je gewoon met die van mij aan te pappen!![]()
Ge blijft ne tease! Ge kunt niet geven omdat ge bij Mulan zijt, same thing really

Dat maak ik prive wel goed hoor!Ik wil hem ook kloten maar 't lukt niet![]()

Ik moet "een kloot afdraaien" toch niet te letterlijk nemen hé? Anders denk ik dat ik plots mijn regels krijg.Dat maak ik prive wel goed hoor!![]()
Dat maak ik prive wel goed hoor!![]()
Ja draai maar eens goed aan zijn kloten.Ik moet "een kloot afdraaien" toch niet te letterlijk nemen hé? Anders denk ik dat ik plots mijn regels krijg.
Insert zwarte voorbinddildo commentDat maak ik prive wel goed hoor!![]()
Ik heb plots mijn regels! En een longontsteking!Let's find out straks!![]()
Ik denk dat ge hoge pijngrens bedoelt? Anders komt het straks niet goed.@Mulan weet dat al, maar ik heb een abnormaal lage pijngrens. De kans zit erin dat ik daar geen last van heb![]()

Best evil...Ik denk dat ge hoge pijngrens bedoelt? Anders komt het straks niets goed.
Maar als het uw kloten betreft denk ik dat ge dat niet kunt vergelijken met eens een klets of een neepje in je arm![]()
Hoge jaIk denk dat ge hoge pijngrens bedoelt? Anders komt het straks niets goed.
Maar als het uw kloten betreft denk ik dat ge dat niet kunt vergelijken met eens een klets of een neepje in je arm![]()

Maar ik ga niet zo ver om die te testen dat er kloten worden afgedraaid 
Ge kunt da nie vergelijken met 1 ervaring he! En de ene pijn is de ander nietHoge ja
Als je bvb. twee weken met een gebroken voet rondloopt zonder er echt last van te hebben dan schort er toch wat aan die pijngrensMaar ik ga niet zo ver om die te testen dat er kloten worden afgedraaid
![]()

Kom kom, iedereen weet toch dat men het niet kan halen van iemand die een forum nodig heeft om van straat te raken.Maak uzelf dat vooral wijs, ik ben heel tevreden met mijn vrouwke, waarom ik zou moeten daten op dit forum ontgaat me dan ook. En voor zover ik het kan inschatten geldt dat voor een groot deel van de posters hier.

Ik heb plots mijn regels! En een longontsteking!
Je hebt zo te zien gelijk.Je hebt vagina verkeerd geschreven.
Tot sebiet he![]()

Arme @Slyke hij doet nochtans zo zen best hier voor mij![]()