Grote datestopic! Enkel voor BG-relaties 😏

Moet dit topic gesloten worden?

• Totaal aantal stemmers
    65
Ja, en dan zit je gewoon met die van mij aan te pappen! :unsure:
Ela den uwe zit meer aan te pappen met mij dan ik met hem :unsure:
Ik wil hem ook kloten maar 't lukt niet 😒
Gij trekt nogal rap conclusies hoor. Wacht tot @Mulan haar evaluatieverslag hier bekendmaakt voor je hier conclusies over mij trekt, ge kent mij daarvoor niet goed genoeg 😝

Dus @Slyke, voorlopig is het nog altijd aan u!
Ge blijft ne tease! Ge kunt niet geven omdat ge bij Mulan zijt, same thing really :oi22:

Kijk éh nu doet hij het weer! "Voorlopig" :angry:

@Mulan weet dat al, maar ik heb een abnormaal lage pijngrens. De kans zit erin dat ik daar geen last van heb 😝
Ik denk dat ge hoge pijngrens bedoelt? Anders komt het straks niet goed.
Maar als het uw kloten betreft denk ik dat ge dat niet kunt vergelijken met eens een klets of een neepje in je arm 😂

Laatst bewerkt:
Ik denk dat ge hoge pijngrens bedoelt? Anders komt het straks niets goed.
Maar als het uw kloten betreft denk ik dat ge dat niet kunt vergelijken met eens een klets of een neepje in je arm 😂
Best evil...

tumblr_nk4myierOs1u10srao1_500.gif

Ik denk dat ge hoge pijngrens bedoelt? Anders komt het straks niets goed.
Hoge ja 😬
Als je bvb. twee weken met een gebroken voet rondloopt zonder er echt last van te hebben dan schort er toch wat aan die pijngrens 🙈 Maar ik ga niet zo ver om die te testen dat er kloten worden afgedraaid :unsure:

Hoge ja 😬
Als je bvb. twee weken met een gebroken voet rondloopt zonder er echt last van te hebben dan schort er toch wat aan die pijngrens 🙈 Maar ik ga niet zo ver om die te testen dat er kloten worden afgedraaid :unsure:
Ge kunt da nie vergelijken met 1 ervaring he! En de ene pijn is de ander niet :D
Dus Mulan ge weet wat doen straks!

Maak uzelf dat vooral wijs, ik ben heel tevreden met mijn vrouwke, waarom ik zou moeten daten op dit forum ontgaat me dan ook. En voor zover ik het kan inschatten geldt dat voor een groot deel van de posters hier.
Kom kom, iedereen weet toch dat men het niet kan halen van iemand die een forum nodig heeft om van straat te raken. :unsure:

Terug
Bovenaan