Grote datestopic! Enkel voor BG-relaties 😏

Moet dit topic gesloten worden?

• Totaal aantal stemmers
    65
Wishfull thinking ja. Sorry maar ge zijt te laat, gij de woensdag, als @xAnyana dan nog gaat willen natuurlijk.
Als het de bedoeling is om eens te stoefen met uw spoilerke, dan zal ze niet veel goesting krijgen.

Ik zal me nadien wel over haar ontfermen en haar geven wat ze verdient. Eerst lekker lang kussen, een sensuele massage nadien met alles er op en er aan en nadien stomende seks zoals ZIJ het wil.
En ik zeg bewust niks over mijn spoiler, want liefhebben is zoveel meer dan eens pronken met de grootte van uw spel... 🥱

Fine by me. Jij, @Mulan en ik dinsdag. Sorry @Slyke , ze kan woensdag niet 😝

Of we maken er een dubbeldate van, iedereen content 🤷‍♂️
malcolm-reynolds-no-comment.gif

En ik zeg bewust niks over mijn spoiler, want liefhebben is zoveel meer dan eens pronken met de grootte van uw spel... 🥱
Als ik het dan echt moet zeggen hé, 't is dus wel @Mulan die met heel dat spoilergedoe is begonnen hé. Echt de allereerste zin ooit die ze tegen mij heeft gezegd was commentaar op mijn spoilerke 😢

En als ik mijn flanellen hemdje aandoe? 😘
Nope! Ik heb enkel oog voor één iemand en dat ben jij dus niet.

En ik zal pas stoppen met haar te plezieren op het moment dat ze zacht in mijn oor fluistert "nu wil ik eventjes rusten..." (want ja, wij communiceren wél in de slaapkamer).
Op dat moment legt ze haar hoofd op mij en knuffelen we elkaar heel liefdevol en geef ik haar het geborgen gevoel waarnaar ze zo hard verlangt, na al jouw loze beloften! 😠

Laatst bewerkt:
(want ja, want wij communiceren wél in de slaapkamer).
Op dat moment legt ze haar hoofd op mij en knuffelen we elkaar heel liefdevol en geef ik haar het geborgen gevoel waarnaar ze zo hard verlangt, na al jouw loze beloften! 😠
En waaruit concludeer je dat @Mulan en ik niet communiceren? :thinking:

De vraag is vooral: Wat ga je van dit mooie verhaal in de praktijk écht waarmaken? En wanneer post @xAnyana haar evaluatieverslag hier?

Als ik het dan echt moet zeggen hé, 't is dus wel @Mulan die met heel dat spoilergedoe is begonnen hé. Echt de allereerste zin ooit die ze tegen mij heeft gezegd was commentaar op mijn spoilerke 😢

Ocharme, gaan we opeens het slachtofferke uithangen?
Straks ga je nog zeggen dat het @Mulan haar schuld is! 😠🤐
@MisterV heeft geen woord gelogen, ik ben goed in rare openingszinnen. 😁

(En als koppel zit het bij ons ook helemaal snor qua communicatie, net zoals tussen jou en @xAnyana 😏)

Terug
Bovenaan