Ik heb ooit iets gelezen van in de zomer/als er zon is 10 minuten met je anus in de zon liggen. Anal bleaching en vitamientjes tegelijkertijd.Is dat zonnecrème voor die plaats?
Ja daarvan ga ik ook niet komen ze.Tis best, ik wil alleen @Mulan.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb ooit iets gelezen van in de zomer/als er zon is 10 minuten met je anus in de zon liggen. Anal bleaching en vitamientjes tegelijkertijd.Is dat zonnecrème voor die plaats?
Ja daarvan ga ik ook niet komen ze.Tis best, ik wil alleen @Mulan.
Ahn t zijn cadeaukes van 50 euro... Didn't read the memoGotcha
"Probleem". Dàt is niet de juiste omschrijving en zorgt niet voor de juiste mood bij de anderDat is @Slyke zijn probleem hoor![]()

Nee, ik ga het niet doen! Ik ga geen mopje maken over een mond die groot genoeg moet zijn voor mijn “gestoef”!En dan niet zo uwe grote mond opentrekken he met je gestoef!![]()
Dat is niet wat ik zeg he jongenO maar @Mulan en ik hebben geen probleem qua goesting hoor![]()
Als ge de vrouwen hun orgasmes als een "probleem" begint te omschrijven 
@Mulan bijt ne keer dinsdag, hij verdient hetNee, ik ga het niet doen! Ik ga geen mopje maken over een mond die groot genoeg moet zijn voor mijn “gestoef”!

Het geluk zit in kleine dingen he.Maarnee, we zijn wij content met mekaar.
Wat wil je"Probleem". Dàt is niet de juiste omschrijving en zorgt niet voor de juiste mood bij de ander
En dan niet zo uwe grote mond opentrekken he met je gestoef!![]()
Gotcha
Grote zwarte voorbinddildo
JAMA tis gij die het zei! Ja beter zoGrrr, die manipulatieve streken hier. K zal het anders zeggen: “Het is aan @Slyke om te zorgen voor uw goesting.” Beter zo?![]()
In uwe spoilerMiauwkes!![]()

T'is koud en winter, als t'is voor direct uit te spelen gaat ge iets anders krijgen eh, en ik hoop ne schone Hunkemöller dan?Als je echt iets wil kopen, koop ons liever een karoo hemdje...
@xAnyana heeft er nog geen en dat kan van pas komen om uit te doen bij de sensuele massage...
Ik zal wel zorgen voor een leuk lingeriesetje...![]()
Of een iets beter en duurder merk dan datT'is koud en winter, als t'is voor direct uit te spelen gaat ge iets anders krijgen eh, en ik hoop ne schone Hunkemöller dan?
Verwen jullie zelf maar is nekeer... Life is what you make of it
Er is wel zo'n goed merk maar ken de naam niet, elke keer als de weekend krant bijlage daar is, staan ze vaak mee in, echt schuun geriefOf een iets beter en duurder merk dan dat
En dat karoo hemdje kan ik andere keren ook dragen!
Ik ken weinig namen daarin, was maar een voorbeeldjeHunkemöller is nu ook niet meteen het merk waar ik eerst aan dacht eigenlijk...