Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor de miljoenste keer! Woensdag kan ik nietWishfull thinking ja. Sorry maar ge zijt te laat, gij de woensdag, als @xAnyana dan nog gaat willen natuurlijk.

Als het de bedoeling is om eens te stoefen met uw spoilerke, dan zal ze niet veel goesting krijgen.Wishfull thinking ja. Sorry maar ge zijt te laat, gij de woensdag, als @xAnyana dan nog gaat willen natuurlijk.

Mijn massages zijn exclusief voor het mooiste meisje van het forum...Of we maken er een dubbeldate van, iedereen content![]()

En als ik mijn flanellen hemdje aandoe?En sorry, dat ben jij niet, ook al doe je je baard af en scheer je jouw benen!

de @PolletPoulet_OG heeft ook al gevraagd. Ik wacht nog op een vierde kandidaat zodat we kunnen gaan wiezen in een bruin café
Als ik het dan echt moet zeggen hé, 't is dus wel @Mulan die met heel dat spoilergedoe is begonnen hé. Echt de allereerste zin ooit die ze tegen mij heeft gezegd was commentaar op mijn spoilerkeEn ik zeg bewust niks over mijn spoiler, want liefhebben is zoveel meer dan eens pronken met de grootte van uw spel...![]()

Nope! Ik heb enkel oog voor één iemand en dat ben jij dus niet.En als ik mijn flanellen hemdje aandoe?![]()

Ocharme, gaan we opeens het slachtofferke uithangen?Als ik het dan echt moet zeggen hé, 't is dus wel @Mulan die met heel dat spoilergedoe is begonnen hé. Echt de allereerste zin ooit die ze tegen mij heeft gezegd was commentaar op mijn spoilerke![]()

En waaruit concludeer je dat @Mulan en ik niet communiceren?(want ja, want wij communiceren wél in de slaapkamer).
Op dat moment legt ze haar hoofd op mij en knuffelen we elkaar heel liefdevol en geef ik haar het geborgen gevoel waarnaar ze zo hard verlangt, na al jouw loze beloften!![]()

Jammer, het had een wilde nacht kunnen worden.Nope! Ik heb enkel oog voor één iemand en dat ben jij dus niet.
Jamaar, communiceren over uw spoilerke is niet hetzelfde als "communiceren in de slaapkamer", hé...En waaruit concludeer je dat @Mulan en ik niet communiceren?![]()

En dan fluister je in haar oor:Op dat moment legt ze haar hoofd op mij en knuffelen we elkaar heel liefdevol en geef ik haar het geborgen gevoel waarnaar ze zo hard verlangt, na al jouw loze beloften!![]()
Maar weet dat er langs mijn kant geen kwaad kan gebeuren naar u toe, en bij mij zult ge veiliger zijn dan eendert waar.
Als ik het dan echt moet zeggen hé, 't is dus wel @Mulan die met heel dat spoilergedoe is begonnen hé. Echt de allereerste zin ooit die ze tegen mij heeft gezegd was commentaar op mijn spoilerke![]()
@MisterV heeft geen woord gelogen, ik ben goed in rare openingszinnen.Ocharme, gaan we opeens het slachtofferke uithangen?
Straks ga je nog zeggen dat het @Mulan haar schuld is!![]()

)