Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Spiderman style...Tf zou ik tijd steken in een dubbel![]()
Maar ik heb geen stijlSpiderman style...

Wel op een massagetafel, hé...Ge moogt uw voeten ni op tafel leggen

Nee het was in de wachtrij. Het 2de dat hij tegen mij zei ofzoGe moogt uw voeten ni op tafel leggen, wa zijn dat nu voor manieren
Edit, voor diegenen die een beetje mee zijn uiteraard

Ik ben zelfs niet mee...Edit, voor diegenen die een beetje mee zijn uiteraard
Zolang je maar de belangrijkste posts leestOh ja, ik was vanmiddag niet online toen die discussie bezig was, dus heb inderdaad achteraf wat selectief gelezen...

Zeker!Zolang je maar de belangrijkste posts leest![]()

FTFY
Volgens wat jij hier laat uitschijnen, valt hij dan nog steeds binnen de statisch normale zone.

Ik heb er eigenlijk geen idee van wat de statistisch normale zone is voor de grootte van massagehanden. Of was jij weer aan andere dingen aan het denken? Sloeber!Volgens wat jij hier laat uitschijnen, valt hij dan nog steeds binnen de statisch normale zone.![]()
Maar er is toch al een brutoloon topic?Ik denk dat ik beter nog een topic bij aanmaak, ik denk aan het volgende: 'het grote stoef over uw handen/voeten/spoilers topic'
En in de OP iets zetten van: Met welke dingen compenseer je andere (kleinere) dingen ? Of iets dergelijks![]()