MisterV
Well-known member
Naar iets heel groot dat heel snel omhoog gaatIk dacht dat die raket naar wat anders refereerde![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Naar iets heel groot dat heel snel omhoog gaatIk dacht dat die raket naar wat anders refereerde![]()

Te groot is niet goedNaar iets heel groot dat heel snel omhoog gaat![]()

Een kindermond is snel gevuld . Maar wat belangrijker is, is dat jullie het fijn hebben samen.En gelet op haar normen ben ik dus op zijn minst een 6/10![]()
Heel groot, niet téTe groot is niet goed![]()

Normaal dus.Heel groot, niet té![]()
Mannen met spoilers op hun wagen en een deftige racket. Niks van geloven. Tenzij dat ze tot geel geraakt zijn met de racket .This thread is going awkward, Fast...
Het begon met een spoilerke links en rechts, het begint hier al erger te worden als het bruto loontopic...
Nu vraag ik me toch af wie dan die 4e is die je hier gevonden hebt en die niet zeveren als kwaliteit heeftIk heb op anderhalf jaar met 4 mannen van hier afgesproken, "gemeenschappelijke kwaliteiten" bij 3van hen: zeveren.
. Ik ken hier zo niemand.Jonas.Nu vraag ik me toch af wie dan die 4e is die je hier gevonden hebt en die niet zeveren als kwaliteit heeft. Ik ken hier zo niemand.
Edit: of jawel met dat ik het postte viel het me te binnen!
Niets mis met hem, maar gewoon geen zeveraar zoals wij.Juist gegoktJonas.Niets mis met hem, maar gewoon geen zeveraar zoals wij.

BovengemiddeldNormaal dus.

Over de doden niets dan goeds!!Aan uw profielfoto te zien heb jij daar wel al last van Richard!
Een snel kort en krachtig opstijgen?Naar iets heel groot dat heel snel omhoog gaat![]()
Niets mis met enthousiasme in het begin!Een snel kort en krachtig opstijgen?
Er zijn krachtigere modellen op de markt de dag van vandaag.Niets mis met enthousiasme in het begin!
Ik ben voorlopig tevreden met wat ik heb!.Er zijn krachtigere modellen op de markt de dag van vandaag.

Neen het is al een ouder model, had ik begrepen.
Refurbished noemen ze dat de dag van vandaagNeen het is al een ouder model, had ik begrepen.
Gerecycleerd.
Deze komen met een gratis pompje.Neen het is al een ouder model, had ik begrepen.
Gerecycleerd.
Werking getest, gereset en opgeschoond.Refurbished noemen ze dat de dag van vandaag