Uzelf quoten is not done

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uzelf quoten is not done

Maar wel on pointUzelf quoten is not done![]()

Als het nodig is kan ik heel erg snel in Brugge staan...

Woensdag kan ik![]()
Wij kunnen zwijgen.Wat niet weet niet deert
Dan maken we er een ochtenddate van hé
Groetjes,
Spiderman
AHA! Dat was uw plan all along, gij zijt wingman aan het spelenDe weg ligt nu helemaal open voor jou @Slyke . Hup, in uw auto naar Brugge, uw spoiler zal wel groot genoeg zijn voor haar!

Amai die 2de zin, dat zijn grote beloftes hoor jongen

Das een minpunt hé @MisterVwant ik moet wel toegeven dat @MisterV soms wel heel erg snel is.

Gij zijt toch ne sloeber. @Mulan gaat wat meemaken met u
*Loert aan het raam*Als het nodig is kan ik heel erg snel in Brugge staan...
Dat is het zwam dating topic heEn zelfs al is Mulan er nie, dan is het hier nog gewoon hetzelfde
Anderen wagen nu ook hun kans, zo blijkt.En zelfs al is Mulan er nie, dan is het hier nog gewoon hetzelfde
Oef, ik was al bang dat Mulan hier achter ging komenWij kunnen zwijgen.

Ge hebt ze niet ge quote bij naam, coast is clear, al die pagina's nalezen zal ze nooit doen... Het blijft Ons geheimpjeOef, ik was al bang dat Mulan hier achter ging komen![]()

Heel langzaam opbouwen...Maar massagegel on the other hand, kunt gij masseren anders zijn dat grote pluspunten *noteert*![]()
Pas op sebiet leest @Slyke dat!Zijt maar zeker dat ik een sloeber ben! Dat is een beetje typisch voor die van Kortrijk![]()
Ik krijg het ineens warm ...Heel langzaam opbouwen...
Eerst de nek en de schouders, dan langzaam naar beneden naar de rug. Slipje blijft aan. Dan een iets stevigere massage voor de billen en benen en heel belangrijk de voetjes.
Daarna mag je omdraaien en kiezen wat er verder nog gemasseerd wordt en wat je eventueel nog wil uitdoen...
Alles om dat gebroken hart te lijmen...
Niet vergeten dat flanellen hemdje uit te doen, die gel maakt plekken die er moeilijk uit gaan!Slipje blijft aan.