Grote datestopic! Enkel voor BG-relaties 😏

Moet dit topic gesloten worden?

• Totaal aantal stemmers
    65
De weg ligt nu helemaal open voor jou @Slyke . Hup, in uw auto naar Brugge, uw spoiler zal wel groot genoeg zijn voor haar!
AHA! Dat was uw plan all along, gij zijt wingman aan het spelen 👀
Of druipt nu af nu uw plan mislukt is dat kan ook :thinking:
@MisterV heeft jou zo slecht behandeld, met zijn leugens over zijn wachtlijst!
Ik ga mijn mentale leeftijd wat opkrikken en dan ga ik @xAnyana zo verwennen dat ze zelfs niet meer weet wie @MisterV nu eigenlijk was...

Massagegel werkt heel goed om gebroken harten te lijmen! ♥️
Amai die 2de zin, dat zijn grote beloftes hoor jongen 🤓
Maar massagegel on the other hand, kunt gij masseren anders zijn dat grote pluspunten *noteert* 👀
want ik moet wel toegeven dat @MisterV soms wel heel erg snel is.
Das een minpunt hé @MisterV :unsure:
@xAnyana zal wel zelf beslissen of ze make up sex heeft en met wie zeker?
Maar wees gerust, MisterV & @Mulan don't share food. Het is safe.
voorlopig...
Gij zijt toch ne sloeber. @Mulan gaat wat meemaken met u :oi22:
Als het nodig is kan ik heel erg snel in Brugge staan...
*Loert aan het raam*

Maar massagegel on the other hand, kunt gij masseren anders zijn dat grote pluspunten *noteert* 👀
Heel langzaam opbouwen...
Eerst de nek en de schouders, dan langzaam naar beneden naar de rug. Slipje blijft aan. Dan een iets stevigere massage voor de billen en benen en heel belangrijk de voetjes.
Daarna mag je omdraaien en kiezen wat er verder nog gemasseerd wordt en wat je eventueel nog wil uitdoen...

Alles om dat gebroken hart te lijmen...

Zijt maar zeker dat ik een sloeber ben! Dat is een beetje typisch voor die van Kortrijk 😏
Pas op sebiet leest @Slyke dat! 🙈
Heel langzaam opbouwen...
Eerst de nek en de schouders, dan langzaam naar beneden naar de rug. Slipje blijft aan. Dan een iets stevigere massage voor de billen en benen en heel belangrijk de voetjes.
Daarna mag je omdraaien en kiezen wat er verder nog gemasseerd wordt en wat je eventueel nog wil uitdoen...

Alles om dat gebroken hart te lijmen...
Ik krijg het ineens warm ...

Terug
Bovenaan