Grote datestopic! Enkel voor BG-relaties 😏

Moet dit topic gesloten worden?

• Totaal aantal stemmers
    65
Ik heb er alvast geen problemen mee om regelmatig eens onnozel te doen en fuck degenen die denken dat dat "niet meer hoort" voor een (bijna) 40-jarige. Het hoeft niet allemaal saai of serieus te zijn.
Het is niet het onnozel doen he dat mensen vinden dat het niet meer hoort, het is de manier waarop.

Ik heb er alvast geen problemen mee om regelmatig eens onnozel te doen en fuck degenen die denken dat dat "niet meer hoort" voor een (bijna) 40-jarige. Het hoeft niet allemaal saai of serieus te zijn.
Laten we 2 schietgebedjes doen voor onze @MisterV...

Nu kan @Mulan haar ei hier niet meer kwijt, hopelijk overdondert ze hem nu niet met massale real life posts en meningen :unsure:

Dat contact met mijn 25-jarige collega gaat nochtans ook veel over serieuze zaken, maar dan nog voel ik niet echt veel verschil.
Zoals we eerder schreven zal het matchen van persoonlijkheden waarschijnlijk wel meespelen en veel belangrijker zijn, ook bij vriendschappen.

Waarom moet die (bijna) er bij, verdorie?
Wrijf het er nog maar eens in dat je nog geen 40 bent, jonkie! 🤔🤭

Dat contact met mijn 25-jarige collega gaat nochtans ook veel over serieuze zaken, maar dan nog voel ik niet echt veel verschil.
Zoals we eerder schreven zal het matchen van persoonlijkheden waarschijnlijk wel meespelen en veel belangrijker zijn, ook bij vriendschappen.

Zoals ik hier al eerder gepost had:

il_fullxfull.2827146549_3d1f.jpg

Leuke badge toch

Ach, nog twee weken en tis hier ook van dat.
Hier ook een 25-jarige collega waarmee veel serieuzer gepraat kan worden dan sommige anderen van mijn leeftijd. Sommige mensen hebben een bepaalde maturiteit en dan maakt die leeftijd niet zoveel uit.
Het is niet het onnozel doen he dat mensen vinden dat het niet meer hoort, het is de manier waarop.
Geen idee of dat hier nu een sneer is i.v.m. Mulan haar ban en mijn strafpunten? Mijn post ging alvast daar niet over maar eerder over hoe algemeen in het leven staan. En wat betreft die kwestie: Ik snap het best hoor, ik bedenk mij achteraf genoeg van "oei, dit had beter in zwam gestaan". So be it 🤷‍♂️

Geen idee of dat hier nu een sneer is i.v.m. Mulan haar ban en mijn strafpunten? Mijn post ging alvast daar niet over maar eerder over hoe algemeen in het leven staan. En wat betreft die kwestie: Ik snap het best hoor, ik bedenk mij achteraf genoeg van "oei, dit had beter in zwam gestaan". So be it 🤷‍♂️
Ik weet begot niet waar Mulan gebanned is en waarom gij strafpunten gekregen hebt dus voel je niet aangesproken. Nee, ik doel eerder op het feit dat ik meestalhet gevoel heb dat als iemand van "volwassenere leeftijd" zo'n uitspraak doet (we mogen nog ook ne keer onnozel doen) dat dit meestal is voor een of ander debiel gedrag goed te praten.

@MisterV, ik moet ook altijd nekeer dubbelchecken of wat ik post wel degelijk niet- zwam materiaal is buiten zwam... Ik had ook al wat puntjes verzameld nog niet zo lang geleden...

Maarja, ik ben dan ook ne zeveraar van opleiding

Ja, dat snap ik. Van de 50 ben ik nu ook nog wel even verwijderd, hoor... 😇
De vraag is vooral wat je er meedoet als je iemand zou tegenkomen irl, die de man van jouw dromen lijkt, maar er blijkt een groot leeftijdsverschil te zijn.

Als iemand zoiets onmiddellijk zou afblokken, ook al is de verliefdheid misschien heel groot, dan is dat zeker een begrijpelijke keuze.
Maar als iemand het wél een kans zou geven, dan is dat waarschijnlijk ook een goede keuze...kan je je op z'n minst achteraf niet verwijten dat je het niet geprobeerd hebt.

En sowieso op tijd de stekker er uit trekken als iets niet meer macheert ...
Idd denk gewoon als je iemand tegenkomt op de gewone manier (of BG zoals hier sommige hier voordoen lol) dus niet specifiek datingapps die kans al sneller is. Want op datingapps ga ik nu ook niet van 18 tot 60 zetten 🤪
😁 Zelfs gewoon dochter zou al moeilijk worden!
Oef :unsure:
Ja, ik denk wel dat dat klopt... (toch voor mijzelf, vrees ik).

Langs de andere kant, één van mijn vroegere collega's waarmee ik nog veel contact heb is iemand (een man) van 25 en ik merk eigenlijk in niks dat er een leeftijdsverschil is.
Dat is natuurlijk geen liefdesrelatie, maar gewoon vriendschappelijk, maar toch...

Of misschien ben ik gewoon mentaal ook nog 25 🤨 en dus klopt jouw theorie dat mannen mentaal jonger zijn zeker en vast (toch voor mij dan, niet voor die collega).

undefined
Oei mentaal 25 das al een paar jaar jonger dan mij!

En ik denk niet dat er bezwaar is tegen serieuzere posts in zwam maar omgekeerd wel in niet-zwam :p
Ach, Mulan weet heel goed dat die wachtlijst zuiver gezwam van de eerste graad is. Sorry @xAnyana .
💔

Wie gaat mijn gebroken hart lijmen? @Slyke ?

Terug
Bovenaan