Graag gedaan lieverd!
Heb deze altijd al eens willen gebruiken.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Graag gedaan lieverd!
Heb deze altijd al eens willen gebruiken.![]()
Ik?Moest ge nu eens wat dichter wonen, zouden we dat uitzoeken se!
(@Myllana heeft wel gelijk, je hebt de perfecte groeneblaadjesleedtijd!)
Snif, snif.Moest ge nu eens wat dichter wonen, zouden we dat uitzoeken se!
(@Myllana heeft wel gelijk, je hebt de perfecte groeneblaadjesleedtijd!)
Da's pas commitment se!Ik?
Ik dacht dat het over die spierbundel op de foto ging.
Kzal ens direct verhuizen, zie.

Sommigen zouden eerst whatsappen om te vragen om te bellen om te vragen om af te spreken om te vragen om te daten.Da's pas commitment se!![]()
Klinkt als een soaProtozoä in je sokken.

Ow buurman, wat doe je nou?!?Sommigen zouden eerst whatsappen om te vragen om te bellen om te vragen om af te spreken om te vragen om te daten.
Ik doe het even wat sneller.
Ge weet hoe uw webben te werpen seSommigen zouden eerst whatsappen om te vragen om te bellen om te vragen om af te spreken om te vragen om te daten.
Ik doe het even wat sneller.
Ik dacht dat hier didactisch materiaal ging bij gepost worden... Geweetwel, @Mulan voorovergebogen op ne Citroën BX sport...Ow buurman, wat doe je nou?!?
Nee want off topic wordt naar hier verplaatst! """Geflirt""" enzo ook.
Misschien moet gij iets klef posten over een bepaald persoon.xAnyana gaat nu zoiets klef posten als "dat is helemaal niet waar reetselder for wereldliefde, jij bent erg waardevol."
@recipe4hate
Hoe moet ik bovenstaande zin correct afsluiten?
Ik weet alleszins dat ik hem niet moet hebbenIk denk dat Mulan deze ook niet zou willen.

Hij/zij/het/een heeft nog een kans, vanaf een bepaalde leeftijd word je wel minder kieskeurig.Ik weet alleszins dat ik hem niet moet hebben![]()
That's a nope from me!Hij/zij/het/een heeft nog een kans, vanaf een bepaalde leeftijd word je wel minder kieskeurig.
In dat geval.That's a nope from me!

Ziet gij eruit als Joey?In dat geval.![]()

Als je dat wilt. Ik geef mijn voorkeur voor u ook nog doorZiet gij eruit als Joey?![]()