And why is that a problem?Ik heb ooit zo een lief gehad, en toen ik er eindelijk in geslaagd was haar onderbroek uit te krijgen na 20 dates trok ik haar beentjes open en...
Sprong de chauffage op![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
And why is that a problem?Ik heb ooit zo een lief gehad, en toen ik er eindelijk in geslaagd was haar onderbroek uit te krijgen na 20 dates trok ik haar beentjes open en...
Sprong de chauffage op![]()
Twas al zo warm binnenAnd why is that a problem?

Dan weet je toch net dat je goed gekozen hebt? Zelfs naar BG-normen is een chauffage die aan slaat luxe!Twas al zo warm binnen
Zou het ni graag nu meemaken met deze prijzen.
Great minds think alikeHalf acht dinsdagmorgen en het enigste waar ik aan denk is een goed pak frut van de frituur.![]()
Nee.Great minds think alike
En int weekend ook aan drank en smoren aant denken?
De volledige quote is "great minds think alike, but idiots rarely differ".Great minds think alike
En int weekend ook aan drank en smoren aant denken?

Of je moet voor de variant “sick minds think alike” gaanDe volledige quote is "great minds think alike, but idiots rarely differ".
Graag gedaan![]()

Deze klopt wel, ikzelf bvb denk heel vaak hetzelfde als ikzelf.Of je moet voor de variant “sick minds think alike” gaan![]()
"A dirty mind is a joy forever!" Ga ik dan weer sneller "in de mond nemen"Of je moet voor de variant “sick minds think alike” gaan![]()
.Zal niet het enige zijn dat je "in de mond neemt" zeker?"A dirty mind is a joy forever!" Ga ik dan weer sneller "in de mond nemen".
Zijde gij mij nu ook al aan het fatshamen?Zal niet het enige zijn dat je "in de mond neemt" zeker?

Is dat het beste wat uw "dirty mind" kan verzinnen?Zijde gij mij nu ook al aan het fatshamen?![]()

Dat ander was VEEL te voor de hand liggend, daarom dat ik het al preventief tussen haakjes zette.Is dat het beste wat uw "dirty mind" kan verzinnen?![]()

Ik wil gerust wel met jou op zwamdate!Allemaal goed en wel maar nu heb ik nog steeds geen zwam of date!
Paddenstoelen zoeken in het bos!Een vochtige en beschutte plaats met weinig passage, mja daar kunnen wel eens paddestoelen groeien.In het bush ?
Dit is niet de plaats om je eigen medische problemen te bespreken, maar ga toch maar eens naar een dokter!Een vochtige en beschutte plaats met weinig passage, mja daar kunnen wel eens paddestoelen groeien.
Niemand gelooft u @Mulan, stop met proberen de spotlight op iemand anders te leggen.Dit is niet de plaats om je eigen medische problemen te bespreken, maar ga toch maar eens naar een dokter!