Ik had te laat door dat dit zwam wasJe drinkt niet, je kan niet revven want je hebt geen auto en je bent dik?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had te laat door dat dit zwam wasJe drinkt niet, je kan niet revven want je hebt geen auto en je bent dik?

Schattig hèIk vind het best wel grappig dat @straight_six zichzelf de rol van "woman scorned" aanmeet.
Nu weet ik wel hoe Jezus zich gevoeld heeft op het laatste avondmaal.Ik vind het best wel grappig dat @straight_six zichzelf de rol van "woman scorned" aanmeet.
Straalbezopen en dempig gegeten?Nu weet ik wel hoe Jezus zich gevoeld heeft op het laatste avondmaal.

En zelfs in die staat van ontbinding het mes nog voelen in je rug gaan.Straalbezopen en dempig gegeten?![]()
Ok ok tis goed, ge hebt een nachtje duvel zuipen van mij te goed.En zelfs in die staat van ontbinding het mes nog voelen in je rug gaan.
Nu begrijp ik waarom vrouwen zich zo aanstellen.Ok ok tis goed, ge hebt een nachtje duvel zuipen van mij te goed.
Hoe? Ben jij geen vrouw?Nu begrijp ik waarom vrouwen zich zo aanstellen.

Nou... Ik weet alvast dat je je vrouwen niet rond 1m90 en met baard verkiest...Hoe? Ben jij geen vrouw?![]()

Ter mijner verdediging:inderdaad, ze kunnen allemaal den boom in. doen alsof ze geen partner meer willen, maar wel gelijk kabouter Spinnebeen zitten heen en weer te wippen. Maar hola, een mens zonder toekomst efkes een staanplaatje met zijn caravan gunnen dat kunnen ze niet, want ze wil geen man meer in haar buurt. GEEN MAN meer. Hoort ge Wannes wat ze van u vindt? Gij mocht in de buurt, dus ge zijt geen echte man
Vrouwen, allemaal fricking hypocrieten en doenderalsoffers.
En ik maar mijn verdriet en eenzaamheid delen en mijn gebroken hart blootleggen en achteraf blijkt weer dat al dat begrip van eeuwige pijn maar alsof was, want ze was aan het vossen met wannez.
En dan te denken dat ze u aanmoedigt om terug te gaan daten, want er lopen nog goede vrouwen rond. LEUGENS, ALLEMAAL LEUGENS.

En nu serieus.. Ik heb al veel standaard blablabla gelezen waarom het niets zou geworden zijn. (afstand,..) maar wie vond wie te lelijk?Ter mijner verdediging:
- ik heb m nooit gelokt met valse beloftes die ik niet waar heb gemaakt.
- ik heb nooit de "it's not you, it's me" woorden gebruikt... Naar Wannez toe... eens ik m half gepluimd had.
- ik heb zowaar discretie aan de dag kunnen leggen terwijl ik een goeie partij (auto, loon, eigen huis,...) Te stekken had!
PS: @Wannez jehaar isschoenen zijn mooi en je stinkt niet!![]()
Hij vindt mijn tieten te klein!En nu serieus.. Ik heb al veel standaard blablabla gelezen waarom het niets zou geworden zijn. (afstand,..) maar wie vond wie te lelijk?

My man!Hij vindt mijn tieten te klein!![]()
Not mine!My man!

Ik neem afstand van deze uitspraak, zelfs op zwam!Hij vindt mijn tieten te klein!![]()

Dit komt @straight_six niet te boven, vrees ik...Ik neem afstand van deze uitspraak, zelfs op zwam!![]()

Gelukkig heeft hij inderdaad jou nog!