Grote datestopic! Enkel voor BG-relaties 😏

Moet dit topic gesloten worden?

• Totaal aantal stemmers
    65
inderdaad, ze kunnen allemaal den boom in. doen alsof ze geen partner meer willen, maar wel gelijk kabouter Spinnebeen zitten heen en weer te wippen. Maar hola, een mens zonder toekomst efkes een staanplaatje met zijn caravan gunnen dat kunnen ze niet, want ze wil geen man meer in haar buurt. GEEN MAN meer. Hoort ge Wannes wat ze van u vindt? Gij mocht in de buurt, dus ge zijt geen echte man :eviltongue:
Vrouwen, allemaal fricking hypocrieten en doenderalsoffers.
En ik maar mijn verdriet en eenzaamheid delen en mijn gebroken hart blootleggen en achteraf blijkt weer dat al dat begrip van eeuwige pijn maar alsof was, want ze was aan het vossen met wannez.
En dan te denken dat ze u aanmoedigt om terug te gaan daten, want er lopen nog goede vrouwen rond. LEUGENS, ALLEMAAL LEUGENS.
Ter mijner verdediging:
- ik heb m nooit gelokt met valse beloftes die ik niet waar heb gemaakt.
- ik heb nooit de "it's not you, it's me" woorden gebruikt... Naar Wannez toe... eens ik m half gepluimd had.
- ik heb zowaar discretie aan de dag kunnen leggen terwijl ik een goeie partij (auto, loon, eigen huis,...) Te stekken had! 😝

PS: @Wannez je haar is schoenen zijn mooi en je stinkt niet! 😘

Ter mijner verdediging:
- ik heb m nooit gelokt met valse beloftes die ik niet waar heb gemaakt.
- ik heb nooit de "it's not you, it's me" woorden gebruikt... Naar Wannez toe... eens ik m half gepluimd had.
- ik heb zowaar discretie aan de dag kunnen leggen terwijl ik een goeie partij (auto, loon, eigen huis,...) Te stekken had! 😝

PS: @Wannez je haar is schoenen zijn mooi en je stinkt niet! 😘
En nu serieus.. Ik heb al veel standaard blablabla gelezen waarom het niets zou geworden zijn. (afstand,..) maar wie vond wie te lelijk?

Gelukkig heeft hij inderdaad jou nog! 😍

bebe-running.gif

Terug
Bovenaan