ThomasMore
Well-known member
Nog geen foto's te zien... Op SDC zijn we vlotter 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik weet eigenlijk of die aan het trekken is, of met de 2 ballen aan het spelen.
In any case, it will hurt![]()
Ik ben een beetje late to the party, maar deze moest ik toch even oprakelen:
Sayeth what?![]()
En hoe helpt gij die kloten dan?
Bekijk bijlage 5968

@Mulan staat weer hevig zo te zienIk ben een beetje late to the party, maar deze moest ik toch even oprakelen:
Sayeth what?
En hoe helpt gij die kloten dan?
Bekijk bijlage 5968
Gij moet stalen kloten hebbenWat een wuve![]()

Gij moet stalen kloten hebben![]()
Uithouding?En uitzettingsvermogen.
Uitzetting, voor de gezwollen ballenUithouding?
ik weet niet hoe diep uwe gang is, maar als ge wilt kom ik eens langs om te meten.
Ik heb zo'n laserdingske dat nogal correct meet.
![]()
Waar zit @pretoogje eigenlijk?
Hoezo later? Toen was dat al lang gebeurd makkerZoveel maand later..

Het bedrog en het verraad wordt alsmaar groter!Hoezo later? Toen was dat al lang gebeurd makker![]()
Da valt allemaal goe mee!Het bedrog en het verraad wordt alsmaar groter!

inderdaad, ze kunnen allemaal den boom in. doen alsof ze geen partner meer willen, maar wel gelijk kabouter Spinnebeen zitten heen en weer te wippen. Maar hola, een mens zonder toekomst efkes een staanplaatje met zijn caravan gunnen dat kunnen ze niet, want ze wil geen man meer in haar buurt. GEEN MAN meer. Hoort ge Wannes wat ze van u vindt? Gij mocht in de buurt, dus ge zijt geen echte manHet bedrog en het verraad wordt alsmaar groter!
Ik wil hier meerdere emoticons voor kunnen gebruiken:inderdaad, ze kunnen allemaal den boom in. doen alsof ze geen partner meer willen, maar wel gelijk kabouter Spinnebeen zitten heen en weer te wippen. Maar hola, een mens zonder toekomst efkes een staanplaatje met zijn caravan gunnen dat kunnen ze niet, want ze wil geen man meer in haar buurt. GEEN MAN meer. Hoort ge Wannes wat ze van u vindt? Gij mocht in de buurt, dus ge zijt geen echte man
Vrouwen, allemaal fricking hypocrieten en doenderalsoffers.
En ik maar mijn verdriet en eenzaamheid delen en mijn gebroken hart blootleggen en achteraf blijkt weer dat al dat begrip van eeuwige pijn maar alsof was, want ze was aan het vossen met wannez.
En dan te denken dat ze u aanmoedigt om terug te gaan daten, want er lopen nog goede vrouwen rond. LEUGENS, ALLEMAAL LEUGENS.

QFT!inderdaad, ze kunnen allemaal den boom in. doen alsof ze geen partner meer willen, maar wel gelijk kabouter Spinnebeen zitten heen en weer te wippen. Maar hola, een mens zonder toekomst efkes een staanplaatje met zijn caravan gunnen dat kunnen ze niet, want ze wil geen man meer in haar buurt. GEEN MAN meer. Hoort ge Wannes wat ze van u vindt? Gij mocht in de buurt, dus ge zijt geen echte man
Vrouwen, allemaal fricking hypocrieten en doenderalsoffers.
En ik maar mijn verdriet en eenzaamheid delen en mijn gebroken hart blootleggen en achteraf blijkt weer dat al dat begrip van eeuwige pijn maar alsof was, want ze was aan het vossen met wannez.
En dan te denken dat ze u aanmoedigt om terug te gaan daten, want er lopen nog goede vrouwen rond. LEUGENS, ALLEMAAL LEUGENS.
In vergelijking met wat ge nog niet weet.Da valt allemaal goe mee!![]()
Je drinkt niet, je kan niet revven want je hebt geen auto en je bent dik?In vergelijking met wat ge nog niet weet.