Grote datestopic! Enkel voor BG-relaties 😏

Moet dit topic gesloten worden?

• Totaal aantal stemmers
    65
Hoort niet echt op zwam, maar soit.

Als een vrouw of man bepaalde handelingen niet leuk vinden, focus je dan vooral op wat wél werkt, voor beide.
En dan ga ik er nu ècht wel van uit dat er een ruim assortiment is dat wél perfect aanvaardbaar is voor beide.

Als een vrouw of man bepaalde handelingen niet leuk vinden, focus je dan vooral op wat wél werkt, voor beide.
En dan ga ik er nu ècht wel van uit dat er een ruim assortiment is dat wél perfect aanvaardbaar is voor beide.
Ik was zo eentje die compleet genegeerd werd tijdens het middelbaar (ging ook niet uit of zo) en toen plots ‘het juk’ van die klas wegviel echt wel een knop omgekeerd. Niet met honderd man in bed gedoken of zo maar zien of ik iemand kon krijgen (altijd wel netjes bij ‘onbezetten’ gebleven!) En dat was niet altijd aiming high of zo, plots schoot er een bepaalde fixatie in mijn koppeke en dat was bijna koortsachtig. Ik moest en ik ging zien of het lukte. Maar daar eindigde het dus voor mij. Het feitelijke ‘daad doen’ was ik eigenlijk al alle interesse kwijt en dat was eerder van ‘ja ok move it along now’. En ook al ben ik nu getrouwd en er zijn kinderen en ik ben heel tevreden… ik heb nooit echt die zin in of interesse in de feitelijke seks ontwikkeld. Het is hier puur allemaal voor hem. Al denk ik dat hij geen idee heeft (houden zo, ik ben niet ongelukkig dus doet er niet toe) Dat kantje van ‘kvraag mij af of’ daar moet ik wel tegen vechten, eerlijk gezegd. Maar ik weet wat ik heb dus ik kan mijn eigen wel makkelijk zeggen om geen onozele trien te zijn.
Nogal een epistel maar zo kan ik het ook eens vertellen. Zoiets bespreek je niet in een leraarskamer.

En als ze slaapt? Dan zegt ze ook geen neen?

Haha doet me denken aan een verhaal dat ik eens gelezen heb in 1 of ander vrouwenblad dat ze wakker kwam en hij zat boven haar hoofd met zijn penis in haar mond. 🤣🤣🤣

Ik was zo eentje die compleet genegeerd werd tijdens het middelbaar (ging ook niet uit of zo) en toen plots ‘het juk’ van die klas wegviel echt wel een knop omgekeerd. Niet met honderd man in bed gedoken of zo maar zien of ik iemand kon krijgen (altijd wel netjes bij ‘onbezetten’ gebleven!) En dat was niet altijd aiming high of zo, plots schoot er een bepaalde fixatie in mijn koppeke en dat was bijna koortsachtig. Ik moest en ik ging zien of het lukte. Maar daar eindigde het dus voor mij. Het feitelijke ‘daad doen’ was ik eigenlijk al alle interesse kwijt en dat was eerder van ‘ja ok move it along now’. En ook al ben ik nu getrouwd en er zijn kinderen en ik ben heel tevreden… ik heb nooit echt die zin in of interesse in de feitelijke seks ontwikkeld. Het is hier puur allemaal voor hem. Al denk ik dat hij geen idee heeft (houden zo, ik ben niet ongelukkig dus doet er niet toe) Dat kantje van ‘kvraag mij af of’ daar moet ik wel tegen vechten, eerlijk gezegd. Maar ik weet wat ik heb dus ik kan mijn eigen wel makkelijk zeggen om geen onozele trien te zijn.
Nogal een epistel maar zo kan ik het ook eens vertellen. Zoiets bespreek je niet in een leraarskamer.
Denk je zélf dat je aseksueel bent dan?
En wat bedoel je met "ik vraag me af of.."?
En ontbreekt de zin tout court of is het de aanzet die er niet is, maar reageert je lichaam wél eens je bezig bent waardoor het op zich wel fijn wordt?
(ik ben ne curieuzeneuze 😁).

Door alle stress en slaaptekort en weet ik veel wat allemaal samen, voornamelijk veroorzaakt door de dochter die een slechte slaper was én frequent met mij in het ziekenhuis lag, was de zin compleet verdwenen de laatste jaren. Maar het was dus enkel de aanzet waartegen ik op zag, niet de daad zélf. Daardoor hebben we eigenlijk altijd een actief seksleven kunnen blijven hebben, al vond hij het natuurlijk niet zo fijn dat ik maar 1-2x per jaar het initiatief nam en hij de rest voor zijn rekening moest nemen 😜. We hebben het daar meermaals over gehad wel, maar veel op te lossen valt er niet als je continu uitgeput bent he.. 🤷🏼‍♀️
Achteraf gezien hebben we hierin ook enkele heel belangrijke signalen gemist naar de scheiding toe. Niet meer spontaan knuffelen, geen spontane zoen meer geven aan elkaar, niet meer samen gaan slapen maar echt in schiften (hij deed de shift voor middernacht, ik alles wat er achter kwam dus kroop ik er om 20u al in om toch enkele uren slaap zonder onderbreking te kunnen hebben),...
Ik hoop dat ik in een volgende relatie daar toch veel sneller bewust van zal zijn en daarin sneller kan ingrijpen mocht dat terug verdwijnen zodat de verbondenheid toch wél kan blijven.
En geen kinderen meer maken vooral, kwestie van de grootste uitputtende factor te vermijden 😂😂

Seg @Tomski @Squidward @Mulan, allemaal super interessante conversaties (serieus). Ik wil daar gerust en graag serieus op antwoorden, maar het is hier wel zwam. Ik wacht op ne mod die jullie komt terecht wijzen dat het naar Vrijetijd moet :laugh:.
Move die dingen eens naar meer gepaste plaatsen waar we er fatsoenlijk over kunnen babbelen?

Ik ben op een leeftijd gekomen dat het niet meer alle dagen hoeft voor mij. Oud worden zeker? :unsure:
Oeioeioei op ocherm uw 40e al niet meer kunnen presteren. Ik moet er ni aan denken :eek2:. Gelukkig kunt ge koken.

Wat is dat toch met al die focus op de vrouw hier. Dat is niet representatief voor de echt wereld hoor :nono:.

Dus eigenlijk zegt ge gewoon "ik ben een grote tease"? :unsure:

Terug
Bovenaan