Mulan
Well-known member
Voor zover ik weet, is dat een no-go van de paalkantDat klinkt zo definitief... En hoe sta je dan bv tegenover paalknagen?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor zover ik weet, is dat een no-go van de paalkantDat klinkt zo definitief... En hoe sta je dan bv tegenover paalknagen?

Selectief vergeten dat het dan wél de huffelpuf wordt?Alleen die van hem?
![]()

Dat noemen ze "hard to get" spelen. Ze willen dat we blijven aandringen, zie je dat niet?Luister gents. Als vrouwen geen zin hebben, dan hebben vrouwen geen zin.
Dat ben ik al heel lang afgeleerd, en pakt beter uit nadien.Dat noemen ze "hard to get" spelen. Ze willen dat we blijven aandringen, zie je dat niet?
Want zoals het spreekwoord zegt: meisjes plagen is....Dat noemen ze "hard to get" spelen. Ze willen dat we blijven aandringen, zie je dat niet?
)Kunt ge dat in het Antwerps ook eens zeggen ipv alleen in het gents.Luister gents. Als vrouwen geen zin hebben, dan hebben vrouwen geen zin.
Vragen om een afgesneden sauciskeWant zoals het spreekwoord zegt: meisjes plagen is....
(vul aan)
As a vraa giejn goestink eit, eit aa vraa giejn goestink e paljaskeKunt ge dat in het Antwerps ook eens zeggen ipv alleen in het gents.
Vragen om een afgesneden sauciske
... aan uw paaltje laten knagen?Want zoals het spreekwoord zegt: meisjes plagen is....
(vul aan)
Och ziet hem hier punten proberen scoren. Wat een betasloef opmerkingLuister gents. Als vrouwen geen zin hebben, dan hebben vrouwen geen zin.
. Ik snap echt 0% van deze zinSelectief vergeten dat het dan wél de huffelpuf wordt?![]()
.Ik ben op een leeftijd gekomen dat het niet meer alle dagen hoeft voor mij. Oud worden zeker?Och ziet hem hier punten proberen scoren. Wat een betasloef opmerking.
Ik snap echt 0% van deze zin.

Ik snap echt 0% van deze zin.
Soms heb je gewoon echt geen zin in dat gehuf en gepuf bovenop u, dan is dat nog een oplossing. Ja, ik weet het, ik klink super enthousiast![]()
Ik snap het volledig, alleen verkies ik het gehuf en gepuf dan nog![]()
De liefde van de man gaat door de maag natuurlijk. Maar je hebt dikke borsten dus je mag blijven.
Ik maak lekkere desserts!![]()
Een dessert doet idd al hetgene wat je ervoor gegeten hebt vergeten. Pluspunten!

Ik denk dat het zal tegenvallen dus je mag je dienbladen gebruiken die je van moeder natuur gekregen hebt.En mocht het dessert tegenvallen, kan ik het natuurlijk nog steeds presenteren op de boezem!![]()
Ik was zo eentje die compleet genegeerd werd tijdens het middelbaar (ging ook niet uit of zo) en toen plots ‘het juk’ van die klas wegviel echt wel een knop omgekeerd. Niet met honderd man in bed gedoken of zo maar zien of ik iemand kon krijgen (altijd wel netjes bij ‘onbezetten’ gebleven!) En dat was niet altijd aiming high of zo, plots schoot er een bepaalde fixatie in mijn koppeke en dat was bijna koortsachtig. Ik moest en ik ging zien of het lukte. Maar daar eindigde het dus voor mij. Het feitelijke ‘daad doen’ was ik eigenlijk al alle interesse kwijt en dat was eerder van ‘ja ok move it along now’. En ook al ben ik nu getrouwd en er zijn kinderen en ik ben heel tevreden… ik heb nooit echt die zin in of interesse in de feitelijke seks ontwikkeld. Het is hier puur allemaal voor hem. Al denk ik dat hij geen idee heeft (houden zo, ik ben niet ongelukkig dus doet er niet toe) Dat kantje van ‘kvraag mij af of’ daar moet ik wel tegen vechten, eerlijk gezegd. Maar ik weet wat ik heb dus ik kan mijn eigen wel makkelijk zeggen om geen onozele trien te zijn.Hoort niet echt op zwam, maar soit.
Als een vrouw of man bepaalde handelingen niet leuk vinden, focus je dan vooral op wat wél werkt, voor beide.
En dan ga ik er nu ècht wel van uit dat er een ruim assortiment is dat wél perfect aanvaardbaar is voor beide.
Zo anti-rape dat gij zijtLuister gents. Als vrouwen geen zin hebben, dan hebben vrouwen geen zin.
Denk je zélf dat je aseksueel bent dan?Ik was zo eentje die compleet genegeerd werd tijdens het middelbaar (ging ook niet uit of zo) en toen plots ‘het juk’ van die klas wegviel echt wel een knop omgekeerd. Niet met honderd man in bed gedoken of zo maar zien of ik iemand kon krijgen (altijd wel netjes bij ‘onbezetten’ gebleven!) En dat was niet altijd aiming high of zo, plots schoot er een bepaalde fixatie in mijn koppeke en dat was bijna koortsachtig. Ik moest en ik ging zien of het lukte. Maar daar eindigde het dus voor mij. Het feitelijke ‘daad doen’ was ik eigenlijk al alle interesse kwijt en dat was eerder van ‘ja ok move it along now’. En ook al ben ik nu getrouwd en er zijn kinderen en ik ben heel tevreden… ik heb nooit echt die zin in of interesse in de feitelijke seks ontwikkeld. Het is hier puur allemaal voor hem. Al denk ik dat hij geen idee heeft (houden zo, ik ben niet ongelukkig dus doet er niet toe) Dat kantje van ‘kvraag mij af of’ daar moet ik wel tegen vechten, eerlijk gezegd. Maar ik weet wat ik heb dus ik kan mijn eigen wel makkelijk zeggen om geen onozele trien te zijn.
Nogal een epistel maar zo kan ik het ook eens vertellen. Zoiets bespreek je niet in een leraarskamer.
).
. We hebben het daar meermaals over gehad wel, maar veel op te lossen valt er niet als je continu uitgeput bent he.. 

. Oeioeioei op ocherm uw 40e al niet meer kunnen presteren. Ik moet er ni aan denkenIk ben op een leeftijd gekomen dat het niet meer alle dagen hoeft voor mij. Oud worden zeker?![]()
. Gelukkig kunt ge koken.Wat is dat toch met al die focus op de vrouw hier. Dat is niet representatief voor de echt wereld hoorHoort niet echt op zwam, maar soit.
Als een vrouw of man bepaalde handelingen niet leuk vinden, focus je dan vooral op wat wél werkt, voor beide.
En dan ga ik er nu ècht wel van uit dat er een ruim assortiment is dat wél perfect aanvaardbaar is voor beide.
.Dus eigenlijk zegt ge gewoon "ik ben een grote tease"?Ik was zo eentje die compleet genegeerd werd tijdens het middelbaar (ging ook niet uit of zo) en toen plots ‘het juk’ van die klas wegviel echt wel een knop omgekeerd. Niet met honderd man in bed gedoken of zo maar zien of ik iemand kon krijgen (altijd wel netjes bij ‘onbezetten’ gebleven!) En dat was niet altijd aiming high of zo, plots schoot er een bepaalde fixatie in mijn koppeke en dat was bijna koortsachtig. Ik moest en ik ging zien of het lukte. Maar daar eindigde het dus voor mij. Het feitelijke ‘daad doen’ was ik eigenlijk al alle interesse kwijt en dat was eerder van ‘ja ok move it along now’. En ook al ben ik nu getrouwd en er zijn kinderen en ik ben heel tevreden… ik heb nooit echt die zin in of interesse in de feitelijke seks ontwikkeld. Het is hier puur allemaal voor hem. Al denk ik dat hij geen idee heeft (houden zo, ik ben niet ongelukkig dus doet er niet toe) Dat kantje van ‘kvraag mij af of’ daar moet ik wel tegen vechten, eerlijk gezegd. Maar ik weet wat ik heb dus ik kan mijn eigen wel makkelijk zeggen om geen onozele trien te zijn.
Nogal een epistel maar zo kan ik het ook eens vertellen. Zoiets bespreek je niet in een leraarskamer.