Tonerider
Well-known member
eet ge dat met de ribbeltjes naar u toe of van u af.Een goei bomaworst ja![]()
Recht uit het vet... Ribbled, for your pleasure...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
eet ge dat met de ribbeltjes naar u toe of van u af.Een goei bomaworst ja![]()
FTFYeet ge dat of blijf ge daar af?

“Cervela white people low tolerance pikant” moet dat wss zijn, iemand dat al eens getest?Een goei bomaworst ja![]()
Geen idee, maar snorkelen zal nooit iets voor mij zijn helaas. Ik krijg braakneigingen als ik die plastieken teut in mijn mond steek.Ik heb van horen zeggen dat wanneer vrouwen geen goesting hebben om te huffen en te puffen dat ze dan meer open staan om te snorkelen. Klopt dat?
Ben jij een vrouw?Geen idee, maar snorkelen zal nooit iets voor mij zijn helaas. Ik krijg braakneigingen als ik die plastieken teut in mijn mond steek.

Neen, ik wou juist ff mijn snorkelprobleem delen met uBen jij een vrouw?![]()
ben je aan het sharen zodat ik zou caren?Neen, ik wou juist ff mijn snorkelprobleem delen met u
Zolang ge mijn naam maar is ergens laat vallen ben ik content.ben je aan het sharen zodat ik zou caren?
NEEN!Ik heb van horen zeggen dat wanneer vrouwen geen goesting hebben om te huffen en te puffen dat ze dan meer open staan om te snorkelen. Klopt dat?
Je neemt een pijpje met een tsjoepke vast en propt het in je mond....wtf is snorkelen (als het dubbelzinnig is bedoeld)
nu snap ik het nog minder.Je neemt een pijpje met een tsjoepke vast en propt het in je mond....

It's a fucking blowjobnu snap ik het nog minder.
Het is toch raar hoe vrouwen het graag uitleggen, maar als ze iets moeten uitleggen, het nog onduidelijker wordt.![]()

zeg dat dan ineens he meiske.It's a fucking blowjob![]()
Ik begin de scheiding van jou steeds beter te begrijpenzeg dat dan ineens he meiske.
Maar euh, is dat niet lastig als ze zo`n rietje inbrengen bij u en dan blazen?

Alleen die van hem?Ik begin de scheiding van jou steeds beter te begrijpen![]()
Staat bij mij toch ook eerder in de "te vermijden"-lijst, daarom dat ik het frappant vond dat je het precies (van jezelf, ga ik maar van uit) wél "moet" doen en "altijd" klinkt als best wel veel![]()
*evil look* ik bijt liever in jagersworsten![]()

Dat klinkt zo definitief... En hoe sta je dan bv tegenover paalknagen?NEEN!