Mulan
Well-known member
Strak plan!Zoiets, I think.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Strak plan!Zoiets, I think.

Dat is ook het enige wat jouw voedsel verdient. Ergens uitgespuwd terecht komen.Allez dan maar: om verder te gaan op hetzelfde niveau: insert joke about:bij mij spat af en toe iets op het scherm
brokken voedsel wanneer ik aan het eten ben en ineens moet proesten van het lachen met de dwaze opmerkingen hier
Het jouwe belandt in de pot... En met wat pech zat kay-gell er net voor jou op... Just saying,Dat is ook het enige wat jouw voedsel verdient. Ergens uitgespuwd terecht komen.

'k Zal alleszins wa beter schieten dan de Rode Duivels@Soeplepel nu die rode duivels zever eindelijk gedaan is, poepen?

Ma het resultaat zal hetzelfde zijn hoor, geen prijs.'k Zal alleszins wa beter schieten dan de Rode Duivels![]()
Maar misschien wel een bal in zen gezichtMa het resultaat zal hetzelfde zijn hoor, geen prijs.

Wat scheelt er kindje?
Dat zegt dan weer genoeg over de lengte van uw spel.Maar misschien wel een bal in zen gezicht![]()
Geen idee hoe dat iets over lengte zou kunnen zeggen..Dat zegt dan weer genoeg over de lengte van uw spel.
Enlighten me, please!Geen idee hoe dat iets over lengte zou kunnen zeggen..Enlighten me, please!
Om de bal in het gezicht te krijgen moet je eerst iets anders wegwerken he.In den onderste helft van het gezicht, is er zo een gat waarin je iets weg kan werken naar het schijnt...![]()
Om de bal in het gezicht te krijgen moet je eerst iets anders wegwerken he.

Kan jij dan een jagersworst in 1 keer wegwerken? Toch wel een smullerke he gij.In den onderste helft van het gezicht, is er zo een gat waarin je iets weg kan werken naar het schijnt...![]()
*evil look* ik bijt liever in jagersworstenKan jij dan een jagersworst in 1 keer wegwerken? Toch wel een smullerke he gij.

*evil look* ik bijt liever in jagersworsten![]()
Daarom dat je enkel nog kans maakt op van die stinkende lookworsten.*evil look* ik bijt liever in jagersworsten![]()
Vieze lookworsten met kaasDaarom dat je enkel nog kans maakt op van die stinkende lookworsten.
Gelukkig dat jij er nog bent om te zeggen waar ik wel en geen kans op maak!Daarom dat je enkel nog kans maakt op van die stinkende lookworsten.

Graag gedaan. Kwestie van uw verwachtingen wat realistisch te houden.Gelukkig dat jij er nog bent om te zeggen waar ik wel en geen kans op maak!![]()