Grote datestopic! Enkel voor BG-relaties 😏

Moet dit topic gesloten worden?

• Totaal aantal stemmers
    65
zal ik de stukjes pakken die de buik bedekken, daar kan ik er wel twee van gebruiken.
Ben je dan niet beter af met zo iets?

Of een toga?

Alez ja, geen idee waarom tankini's je droevig maken, maar er zijn alternatieven hoor! 👌
Alternatieven zelfs die je charmant, zelfverzekerd en sexy gaan laten voelen! 😇

Ben je dan niet beter af met zo iets?

Of een toga?

Alez ja, geen idee waarom tankini's je droevig maken, maar er zijn alternatieven hoor! 👌
Alternatieven zelfs die je charmant, zelfverzekerd en sexy gaan laten voelen! 😇
ik ga me niet sexy voelen in een vrouwenbadpak hoor.

47g31e.jpg

Maar een vrouw in bikini maakt me iets gelukkiger dan een vrouw in tankini. Allez hangt wel af van de vrouw natuurlijk. Maar tis niet omdat ik mijn steak in de airfryer smijt dat ik niet graag een mooi stukje vlees zie :unsure:

ik ga me niet sexy voelen in een vrouwenbadpak hoor.

47g31e.jpg

Maar een vrouw in bikini maakt me iets gelukkiger dan een vrouw in tankini. Allez hangt wel af van de vrouw natuurlijk. Maar tis niet omdat ik mijn steak in de airfryer smijt dat ik niet graag een mooi stukje vlees zie :unsure:
Mijn vlees is schoner als het bedekt wordt op de juiste plekken 😋

Nja, eerlijkheid gebied me dan ook te zeggen dat ik humor een pak belangrijker vind dan looks 🤷🏼‍♀️

Ik zal het beste in jou naar boven brengen zeker? 😁

*smelt* de romantiek spat bij momenten toch ècht wel van mijn scherm... 😍

:unsure:

Allez dan maar: om verder te gaan op hetzelfde niveau: insert joke about:bij mij spat af en toe iets op het scherm
brokken voedsel wanneer ik aan het eten ben en ineens moet proesten van het lachen met de dwaze opmerkingen hier

Terug
Bovenaan