Tenzij als thermisch ondergoed bij een poolexpeditie.Een legging bij een man is wel helemaal fout natuurlijk.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tenzij als thermisch ondergoed bij een poolexpeditie.Een legging bij een man is wel helemaal fout natuurlijk.
Dan noemen ze dat thermisch ondergoed. Zeg jij ook dat een string bij een man leuk is als je hem gebruikt als schoeveter?Tenzij als thermisch ondergoed bij een poolexpeditie.
Ook!Met bloemetjesmotief?
Ik lees idd al Stephen King sinds mijn tiendeVolgens mij zou je een heel bekwame horror auteur zijn. Maar ik ben te bang om het te lezen.

Nee want ik vind dat niet leuk bij een man.Dan noemen ze dat thermisch ondergoed. Zeg jij ook dat een string bij een man leuk is als je hem gebruikt als schoeveter?
dus ge houdt van horror? dan is een date met mij ideaal: das pure horror.Ik lees idd al Stephen King sinds mijn tiende![]()
Blij dat jij daar een mening over hebt. Mijn mening beperkt zich dat ik niets wil te maken hebben met andere mannen en hun string.Nee want ik vind dat niet leuk bij een man.
Net niet, geef me nog een jaar of 15!

Die viel ook wel op ruige mannen.Net niet, geef me nog een jaar of 15!![]()
Met sigaar en whiskey?Net niet, geef me nog een jaar of 15!![]()
Heb daar al veel van gehoord, zijn die lekker?Nee, uw sex appel
Dan vreet ik mijn schoen opMet sigaar en whiskey?

Helaas, geheelonthouder... Je moet mee zijn met je tijd he!Met sigaar en whiskey?

Naart schijnt nogal droogHeb daar al veel van gehoord, zijn die lekker?

Naart schijnt nogal droog![]()
Een BOB is ook belangrijk heHelaas, geheelonthouder... Je moet mee zijn met je tijd he!![]()