Ben ik nu de enige die het verhaal achter deze statement wil horen?Met wat meer pech of onvoorzichtigheid
Sugardaddy been there done that lost the money.![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben ik nu de enige die het verhaal achter deze statement wil horen?Met wat meer pech of onvoorzichtigheid
Sugardaddy been there done that lost the money.![]()

Je moet vooral het einde kennen: en hij scheidde arm maar gelukkig!Ben ik nu de enige die het verhaal achter deze statement wil horen?![]()

Als je 1m90 bent heb je vanzelfsprekend grote handen. En aangezien @Mulan zegt dat ze een grote boezem heeft ben ik de enige die bekwaam is om dat te onderzoeken.Dat sluit naadloos aan bij m’n job! Wreed jammer dat de uitvoering van controles gedelegeerd is. @straight_six iets voor jou?
OeeeeeeehGij wel!![]()

Dus kleine meisjes mogen kleine borsten hebben en grote meisjes grote? :vOf de borsten in proportie zijn met de rest van het lichaam.

Ik blijf erbij dat de vervoeging “scheet” veel beter de lading dekt.Je moet vooral het einde kennen: en hij scheidde arm maar gelukkig!![]()
Zelfs ik raak er van in de war'k Zou eerder zeggen in verhouding met rest van lichaam dan de lengte
Dan is het antwoord neen![]()

In mijn wereld heb je geen legging en dikke tieten.Ik heb NERGENS gesteld dat ik een grote boezem heb!
Jouw scheten dekken volgens mij wel vaker de lading als ik sommige verhalen lees...Ik blijf erbij dat de vervoeging “scheet” veel beter de lading dekt.

Ik ben groot en heb kleine borsten?Zelfs ik raak er van in de war![]()

Niet in mijn wereld.Ik ben groot en heb kleine borsten?![]()
In mijn wereld heb je geen legging en dikke tieten.

Ik ben groot en heb kleine borsten?![]()

Wat is er mis met een legging?In mijn wereld heb je geen legging en dikke tieten.
Dan zal ik je wereld eens bijstellen.Niet in mijn wereld.
Rustig!
Inderdaad, die zwijgt![]()
Nope lijkt nog steeds niet op mij![]()

Nee jij bent iets bruiner en met donker haar in mijn fantasie![]()
Nope lijkt nog steeds niet op mij![]()
Er zijn effectief mensen die dat durven dragen.Wat is er mis met een legging?
Onder een kleed..Wat is er mis met een legging?