Nee. Tenzij je er saus bij doet.Maar voldoende smakelijk om in een Aldi aan de kust van mijn kloten te gaan maken omdat ze op zijn?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee. Tenzij je er saus bij doet.Maar voldoende smakelijk om in een Aldi aan de kust van mijn kloten te gaan maken omdat ze op zijn?
zolang ge maar wat pizza`s meepakt voor mijMaar voldoende smakelijk om in een Aldi aan de kust van mijn kloten te gaan maken omdat ze op zijn?
Bewust ongehuwde blonde?Een BOB is ook belangrijk he![]()
En daar dient die legging dus voor, om de benen niet krampachtig dicht te moeten houdenrokskes die een stukske omhoog kruipen als de dames gaan zitten
![]()
![]()

en ik die dacht dat gij niet preuts waartEn daar dient die legging dus voor, om de benen niet krampachtig dicht te moeten houden![]()
Nee, te zuur.Mosselsaus ok?
We weten ondertussen wel dat gij uw benen niet kan dichthoudenEn daar dient die legging dus voor, om de benen niet krampachtig dicht te moeten houden![]()
daar heb ik nog enkele quote's vanKoken met Steven Airfry.zolang ge maar wat pizza`s meepakt voor mij
Tante nonnetje heeft er niets aan jong, eigenlijk ben ik nog maagd!en ik die dacht dat gij niet preuts waart

Bewust onthuwde brunette in mijn gevalBewust ongehuwde blonde?

Waarschijnlijk liefst ene die wél vlot kan rijden?Een BOB is ook belangrijk he![]()

Hoezo, waarom is uw bijnaam hier dan op het forum "ring van Antwerpen, druk bereden"?Tante nonnetje heeft er niets aan jong, eigenlijk ben ik nog maagd!![]()
Nee, gij zijt een bgbBewust onthuwde brunette in mijn geval![]()
Veel blabla, weinig boemboem je!Hoezo, waarom is uw bijnaam hier dan op het forum "ring van Antwerpen, druk bereden"?
Alle van horen zeggen he

Nee, gij zijt een bgb
Ik heb al een vaag vermoeden waar de g voor staat 
VertelIk heb al een vaag vermoeden waar de g voor staat
![]()
Vlot of veilig? Verschil natuurlijkWaarschijnlijk liefst ene die wél vlot kan rijden?![]()
Gaat doorgaans redelijk goed samen! Alleen niet met mij!Vlot of veilig? Verschil natuurlijk

nee, dat begint met een v, he.Vertel
Jij eerst, k zal bevestigen of ontkennenVertel