Mulan
Well-known member
Zei de man die zijn weekends in lycra pakjes doorbrengtOnder een kleed..
Enige plaats waar je een legging mag dragen is in de fitness en dan moet je echt een squatkont hebben.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zei de man die zijn weekends in lycra pakjes doorbrengtOnder een kleed..
Enige plaats waar je een legging mag dragen is in de fitness en dan moet je echt een squatkont hebben.

Moeilijk om beeld te vormen.Onder een kleed..
Kleed boven de knieën? 
Pijnlijk.Zei de man die zijn weekends in lycra pakjes doorbrengt![]()

Mijn IQ is net 3 punten gestegen in jouw beleving?Pijnlijk.![]()
![]()

Nee, uw sex appealMijn IQ is net 3 punten gestegen in jouw beleving?![]()
Bij mij is het sexy. Ik heb benen waar menig vrouwen jaloers op zijn. 95 cm. Dan mag je zelfs lycra dragen: it's still hot.Zei de man die zijn weekends in lycra pakjes doorbrengt![]()
Ach zo glad die benen?Bij mij is het sexy. Ik heb benen waar menig vrouwen jaloers op zijn. 95 cm. Dan mag je zelfs lycra dragen: it's still hot.
Bij mij is het sexy. Ik heb benen waar menig vrouwen jaloers op zijn. 95 cm. Dan mag je zelfs lycra dragen: it's still hot.
Dat is omdat wij als man niet geprogrammeerd zijn om zulke dingen voor ons te zien.Moeilijk om beeld te vormen.Kleed boven de knieën?
![]()
Dat is geen lycra. Die heeft een identiteitscrisis.![]()
Nope, toch niet..
Bij jou of bij Mulan? In beide gevallen.. Yup!Moest ik zeggen een kort kleedje met naaldhakken. Zie je dat niet beter voor je?
Ik draag net KATOENEN leggings om die irritante brol van nylons niet te moeten dragenLycra >>> legging.

Een legging bij een man is wel helemaal fout natuurlijk.Lycra >>> legging.
Vintage Jurkjes dus eerder op de knie.![]()

Met bloemetjesmotief?Vintage Jurkjes dus eerder op de knie.![]()
Een legging bij een man is wel helemaal fout natuurlijk.
Alle, ouden brol dus.Vintage Jurkjes dus eerder op de knie.![]()