Grote datestopic! Enkel voor BG-relaties 😏

Moet dit topic gesloten worden?

• Totaal aantal stemmers
    65
Idem. Maar afkomstig van Kortrijk. Dus misschien zou ik ze wel herkennen. Als het enkel een foto is met cleavage zal dat al iets moeilijker zijn. :biglaugh:
Ja dat zou slim zijn een foto van men gezicht met veel cleavage naar vreemde sturen :p Zoveel borst heb ik niet dat ik dat effect "au naturel" krijg :laugh:
Met wat meer pech of onvoorzichtigheid 😬
Sugardaddy been there done that lost the money. 🤭
Maja niet bewust dan!

Ja dat zou slim zijn een foto van men gezicht met veel cleavage naar vreemde sturen :p Zoveel borst heb ik niet dat ik dat effect "au naturel" krijg :laugh:

Maja niet bewust dan!
Vreemde vreemde.. AGONY van het forum 😂
Je bent toch content met je hoeveelheid borst he?

Als ge niet veel hebt, kunnen ze ook niet beginnen doorhangen. No hangtieten for you dus.
Ook dat klopt dus niet.
Zonder enig oordeel te vellen over xAnyana haar boezem die ik nog niet gezien heb!
🙈

Edit: als ze voornamelijk klierweefsel heeft ipv vetweefsel, zoals wel te vermoeden valt gezien haar omschrijving, is de kans wél heel klein op zwaartekrachtborsten 😉😁

Preuts of vrije vogel. 😉

Wat weet jij anders over mijn borsten? 🤔 Niemand van het forum heeft al irl een ècht decolletee (waar ik idd heel tevreden mee ben!) gezien van mij! 🤪

Ook dat klopt dus niet.
Zonder enig oordeel te vellen over xAnyana haar boezem die ik nog niet gezien heb!
🙈

Edit: als ze voornamelijk klierweefsel heeft ipv vetweefsel, zoals wel te vermoeden valt gezien haar omschrijving, is de kans wél heel klein op zwaartekrachtborsten 😉😁
ik zeg toch net dat ze geen hangtetten gaat krijgen?

Kleinere borsten maar puur nature winnen sowieso standaard van de 'gepimpte'.

Hoe groot ben je?
Wat heeft mijn lengte daar mee te zien :unsure:
Ook dat klopt dus niet.
🙈

Hopelijk!
Ideale start voor een relatie met @straight_six , iemand met weinig zelfvertrouwen is natuurlijk wel een vereiste bij hem voor een langdurige relatie :unsure:
:biglaugh:
Met toiletpapier tussen wrijven.

Heeft wonderen gedaan met de kont van een ex lief van mij.
Geen verspilling van toiletpapier hé. Zie dat golf #564564894 er ooit aan komt :D
Ik wou nu iets typen over "ik garandeer je dat dit niet het geval is" maar ik heb zo een donkerbruin vermoeden dat er toch kwaliteitscontroleurs zich gaan willen aanmelden dan 🙈🙈🙈
Mag ik eens voelen? 😏

Terug
Bovenaan