Pijnlijke herinneringen. Bedankt dat worden weer 4 sessie bij de psychiaterDaar zijn nog beelden van.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pijnlijke herinneringen. Bedankt dat worden weer 4 sessie bij de psychiaterDaar zijn nog beelden van.
Het is nog altijd zwam hier@xAnyana, vermits ik hier niks deftigs meer kan quoten:
Das inderdaad nen moeilijke, maar waar een wil is is een gat!!!!
Of opening, we gaan niet te platvloers doen hier, my apologies
Ja zeg wel een verschil met de skinhead van vroeger héJawadde, over uit het oog uit het hart gesproken zeg. Trut
Uw opmerkingsvermogen is ook niet dat precies, het lag al stil bij nestoriusvreemd, Tha_non is hier en alles valt hier stil.
Tha_non, hebt gij 1 knopke of zijn het er bij u meer die gemanipuleerd moeten worden?

bedoelt ge dat Nestorius uw dubbelaccount is?Uw opmerkingsvermogen is ook niet dat precies, het lag al stil bij nestorius![]()
Goch, dat kan er wel nog bij, samen met de 38 sessie die gepland zijn sinds ik geprobeerd heb om met @Forumgebruiker te converseren.Sterkte
Is het 'geen vrijgezel' zijn niet de ideale eigenschap voor een zwamrelatie?Ge moet wel leren om het in het juiste topic te posten he
Even groot als Lint, evenhard GEEN vrijgezel als Lint...
Én legging hater én airfryer hater én nog eens zwarte vegen maken in mijne gang, eigenlijk heb je jezelf al gedisqualificeerd he...![]()
Goch, dat kan er wel nog bij, samen met de 38 sessie die gepland zijn sinds ik geprobeerd heb om met @Forumgebruiker te converseren.
Altijd spannend als ik zie dat jij me gequote hebt. Ik ben altijd een beetje bang.Rustig daar Weinstein
Ik ken het gevoel, al is de opwinding die gij er ongetwijfeld bij voelt er voor mij helaas niet bijAltijd spannend als ik zie dat jij me gequote hebt. Ik ben altijd een beetje bang.

Hier, ne lurker!Minder kinderachtige ruzie en meer kinderachtige innuendo's aub.
Kijken is plezant.Hier, ne lurker!
Nog een die de foto vraagt?Hier, ne lurker!
Deelnemen is belangrijker dan kijken.Kijken is plezant.
Nog 1Kijken is plezant.

Je kan ook kijken en deelnemen. Spiegels overal hangen.Kijken is plezant.
Daarvoor is er discord hé lieverdMinder kinderachtige ruzie en meer kinderachtige innuendo's aub.
Voor minder kinderachtig geruzie?Daarvoor is er discord hé lieverd