Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik antwoord met hetzelfde als wat ik @BlackOccult gisteren ook al zei:#sorrynotsorry
Er is genoeg Lint voor allemaal ... bewijs zegt u? =>Wat wilt ge delen? Dat zal ik toch eerst eens met mijn vriendin moeten bespreken. Applicaties kunnen met foto, inleidende tekst en 3 van uw topmoppen in PM gestuurd worden.
Blijkbaar ben ik de enige die 'm wel redelijk onder de knie heeft?Ze moeten hier dringend nog de hard to get tactiek aanleren.
Ik heb ook ooit zo een liefke gehad. Zij hard to get, ik hard to get. Het is 32 jaar geleden dat we mekaar gesproken hebben.Blijkbaar ben ik de enige die 'm wel redelijk onder de knie heeft?
Laat mij eens gerust, nozems!
Maar jij was de enige met goedkeuring van Tomski!![]()
En wat houdt dat dan in? Of heb ik geen enkele inspraak meer?Tijd voor een nieuwe tomski zeehond van goedkeuring.
OK, mag ik dan wél nog weten wat het doel is?
Het doel is meestal een constructie van witte palen met een net met als doel een bal te vangen.OK, mag ik dan wél nog weten wat het doel is?
Álles moet ge ze uitleggen hè.Het doel is meestal een constructie van witte palen met een net met als doel een bal te vangen.
Aan uwen uitleg zal het alvast niet mankeren!Álles moet ge ze uitleggen hè.

Ik hoor precies die van ons bezigAan uwen uitleg zal het alvast niet mankeren!![]()

Haaaa dag zoetieVERDOMME WAT IS DAT HIER
Volgens mijn laatste evaluatie is dat inderdaad een van mijn sterktesAan uwen uitleg zal het alvast niet mankeren!![]()

R4H, t'is t moment, de bench is onbewaakt...VERDOMME WAT IS DAT HIER
Ik heb hem uit de bench gelaten en er vrijdag mee gaan wandelen.R4H, t'is t moment, de bench is onbewaakt...
Dan toch humaanIk heb hem uit de bench gelaten en er vrijdag mee gaan wandelen.

Euhm... Eventjes verduidelijken dat er niet ècht 50man "op Mulan zit"Ik ben eens effkes weg en nu zit er 50 man op Mulan. Het wordt enkel erger.