Oostvlamink hier heGekenterginkloatnvan

On topic: bagendoetj!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oostvlamink hier heGekenterginkloatnvan

JawaddedaddeIk ga voor de derde keer zuigen vandaag.
Mogendoetj!Bajok vezeket
Mo how
ZeiggggMo how
Fiscaal weet ik niet, fistelaftrekbaar wel in elk geval.Als ze dat fiscaal aftrekbaar kan maken, why not ? Header ?? Goaaaaaaaaallllllaaaasssooooooooooooooooooooo
Plottwist het gaat hier over de man, niet de hond.
Ik durf @Tonerider hier niet binnen te laten, schrik dat er plots een caravan in mijn tuin zou staanHij wou gewoon geen vergiftiging. Als hij @Tonerider zou bijten met dat airfryer en Aldi pizza bloed..

Van mij zou het enkel een fiets in de gang zijn. En nee ik laat hem niet buiten staan!Ik durf @Tonerider hier niet binnen te laten, schrik dat er plots een caravan in mijn tuin zou staan![]()
En mijne witte muur vol zwarte vegen zeker?!? Dit is hier het veegtopic niet hoor!Van mij zou het enkel een fiets in de gang zijn. En nee ik laat hem niet buiten staan!

Hola, Hola, je kan eten van mijn fiets. Er gaan zwarte vegen aan mijn fiets zijn van je gang.En mijne witte muur vol zwarte vegen zeker?!? Dit is hier het veegtopic niet hoor!![]()
Als er veel geveegd wordt zou ik mij eerder zorgen maken dat er witte vegen op uw zwarte muur komen.En mijne witte muur vol zwarte vegen zeker?!? Dit is hier het veegtopic niet hoor!![]()
Waarom zou je nog een fiets nodig hebben als je ook op een zwarte ros kan rijden?Van mij zou het enkel een fiets in de gang zijn. En nee ik laat hem niet buiten staan!
Ik was efkes niet meeWaarom zou je nog een fiets nodig hebben als je ook op een zwarte ros kan rijden?