Mulan
Well-known member
Verander die legging in een string en zwarte vegen in je gang zal het laatste van je zorgen zijn!
Waar ga ik me dan nog zorgen over moeten maken?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verander die legging in een string en zwarte vegen in je gang zal het laatste van je zorgen zijn!

Dat je pijn aan je billen zal hebben als je op een warme zomerdag in de auto kruipt natuurlijk..Waar ga ik me dan nog zorgen over moeten maken?![]()

Gie moe jun mulle oedn (zou zou ik het typen in het Kortrijks)Da klinkt veel te lang voor westvloms!
En ist ni oedn opt einde?
#sorrynotsorryEn ik ben jonger dan u.
Wat is het jammerlijke voor Wannez?
da laatste héWat is het jammerlijke voor Wannez?
Gekoppeld worden aan mij of mij ook (virtueel!) moeten delen?
Maar matthiasvijvenvijftig zegt dat ik maar kleine portiekes maak@Tomski en ik zijn eerder feeders![]()

Typ je het nu speciaal zo om hem zeker niet naar hier te lokken?Maar matthiasvijvenvijftig zegt dat ik maar kleine portiekes maak![]()

1m90 hier![]()

Dat is net wat het aantrekkelijk maakt!Ge moet wel leren om het in het juiste topic te posten he
Even groot als Lint, evenhard GEEN vrijgezel als Lint...![]()
Lees mijn aanvulling nog eens! Veel te rap he.. Nóg een nadeelDat is net wat het aantrekkelijk maakt!

Ja nu dat je de negatieve punten van je zo op een rij zet is het minder aantrekkelijk..Lees mijn aanvulling nog eens! Veel te rap he.. Nóg een nadeel![]()