Grote datestopic! Enkel voor BG-relaties 😏

Moet dit topic gesloten worden?

• Totaal aantal stemmers
    65
Ben nu sinds een 6 maand terug single na een relatie van 10 jaar en heb nog steeds geen behoefte om mij ‘op de markt te smijten. Benieuwd wanneer dit zal veranderen.
Ik merk wel dat ik al sneller ‘scan’ maar geen stappen onderneem, terwijl ik vroeger wel al sneller eens in een vlotte babbel terechtkwam. Sommige maten vrezen dat ik mij isoleer maar zo voelt het niet aan voor mij.

Anyhow.. we shall see

Ale jong, 2de jeugd herbeleven in het straatje. Wie wilt er dat nu niet. Ik kom af. Zit dat frittekot en pitta bar nog steeds.

Voor zij die mooie foto's van zichzelf of hun knappe singlevriendinnen/vrienden willen hebben: stel die vraag eens in het fotografietopic. Die mensen willen dat graag doen.

Voor zij die mooie foto's van zichzelf of hun knappe singlevriendinnen/vrienden willen hebben: stel die vraag eens in het fotografietopic. Die mensen willen dat graag doen.
Ik reageerde 😍 want ik las blijkbaar te snel iets genre: "wie foto's voor zijn profiel wil, passeer daar maar". 😬

Toch al verscheidene keren gehad dat ik bij het zien van de eerste foto, een groepsfoto, de verkeerde voor heb. Diegene die het meest in het oog springt of toevallig centraal staat op de foto.
Als je dan verder klikt, zie je dat het dan toch niet die persoon is...
Tja...
Vraag je dan de contactgegevens van de andere persoon? 😁

Terug
Bovenaan