MisterV
Well-known member
Deal!Als rechte zes en moelan meeten dan wil ik daarbij zijn (van op een afstandje of paar tafeltjes verder is ook goed, wie gaat mee?).
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deal!Als rechte zes en moelan meeten dan wil ik daarbij zijn (van op een afstandje of paar tafeltjes verder is ook goed, wie gaat mee?).
Das goed. Met een goed trappistje deze winter komt dat helemaal goed. Wat hapjes erbij en smullen maar.Als rechte zes en moelan meeten dan wil ik daarbij zijn (van op een afstandje of paar tafeltjes verder is ook goed, wie gaat mee?).
Blindgetrouwdgemoord, BG edition
Dat is toch altijd al een beetje BG geweest? Ik heb nog nooit Sofie de rekkenvulster en Bart die aan de lopende band van Volvo staat in Blind Getrouwd gezienBlind getrouwd, BG edition
Het helpt ook niet dat ik dat soort bucht niet kijk.Een beetje de ziekte van al die programma's hé. In De Mol is het iets diverser maar daar is de hoofdmoot toch ook de hogere middenklasse.Dat is toch altijd al een beetje BG geweest? Ik heb nog nooit Sofie de rekkenvulster en Bart die aan de lopende band van Volvo staat in Blind Getrouwd gezienHet helpt ook niet dat ik dat soort bucht niet kijk.
De Mol zijn dan weer vooral leerkrachten. Die hebben op een of andere manier tijd voor zo'n dingen. Vraag me niet waarom.Een beetje de ziekte van al die programma's hé. In De Mol is het iets diverser maar daar is de hoofdmoot toch ook de hogere middenklasse.
Met vier in bed in zijn caravan? Lijkt me ook een topper.En steek er @Wannez in en...![]()
Past daar wel een stapelbed in?Met vier in bed in zijn caravan? Lijkt me ook een topper.
Er is een bed en dan maar stapelen!Past daar wel een stapelbed in?
Er is een bed en dan maar stapelen!
Dat gaat hier een succes worden. Ik voel het!
Wat speel jij? Koppel of verleidster?BeyondTemption.
Je hebt kijken en kijken kijken.
Presentatrice!Wat speel jij? Koppel of verleidster?
Weeral ambras in het straatje.Als rechte zes en moelan meeten dan wil ik daarbij zijn (van op een afstandje of paar tafeltjes verder is ook goed, wie gaat mee?).