Green Mamba
Well-known member
Das hier wel een serieuze bedoening he.Ik was gewoon wat aan’t zwammen in lounge. Of mag dat niet?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Das hier wel een serieuze bedoening he.Ik was gewoon wat aan’t zwammen in lounge. Of mag dat niet?![]()
Da's waar, iedereen wenst hier serieuse genomen te worden!Das hier wel een serieuze bedoening he.

And i can quote you on that !!!Da's waar, iedereen wenst hier serieuse genomen te worden!![]()
Ah, dus toch een Aziatisch uiterlijk, donkerzwarte haren en een groen shirtje?Onlangs op eerste date: "En je lijkt zelfs op je foto's!" mogen horen,
Neenee ik maak daar geen grapjes over, ik heb me onlangs door een zeer wijs man laten vertellen dat dating serious business is of zoiets.Ik dacht opnieuw dat je een grapje maakte.
![]()
Boomers Are Rolling Their Eyes at Gen Z's “Spreadsheet Dating”—But Here's Why We Love the Trend
Dating spreadsheets are all the rage with Millennials and Gen Z. Here’s how you can make your own—template included.www.purewow.com
Jij neemt toch al je dates serieus?Neenee ik maak daar geen grapjes over, ik heb me onlangs door een zeer wijs man laten vertellen dat dating serious business is of zoiets.

Ja en nee! En niet allemaalJij neemt toch al je dates serieus?
(Een klein beetje overdrijven mag toch wel?)

Ben nu sinds een 6 maand terug single na een relatie van 10 jaar en heb nog steeds geen behoefte om mij ‘op de markt te smijten. Benieuwd wanneer dit zal veranderen.
Ik merk wel dat ik al sneller ‘scan’ maar geen stappen onderneem, terwijl ik vroeger wel al sneller eens in een vlotte babbel terechtkwam. Sommige maten vrezen dat ik mij isoleer maar zo voelt het niet aan voor mij.
Anyhow.. we shall see
Het straatje in Kortrijk? BG meetup in Den Trap?Ale jong, 2de jeugd herbeleven in het straatje. Wie wilt er dat nu niet. Ik kom af. Zit dat frittekot en pitta bar nog steeds.
Correctie: Stuur die knappe single vriendinnen eens gewoon naar mij. Ik wil die graag niet-single maken.Voor zij die mooie foto's van zichzelf of hun knappe singlevriendinnen/vrienden willen hebben: stel die vraag eens in het fotografietopic. Die mensen willen dat graag doen.
Voor zij die mooie foto's van zichzelf of hun knappe singlevriendinnen/vrienden willen hebben: stel die vraag eens in het fotografietopic. Die mensen willen dat graag doen.
SnoepersCorrectie: Stuur die knappe single vriendinnen eens gewoon naar mij. Ik wil die graag niet-single maken.

Eerst naar het veekaatje en tis nen dealAle jong, 2de jeugd herbeleven in het straatje. Wie wilt er dat nu niet. Ik kom af. Zit dat frittekot en pitta bar nog steeds.
Ik reageerdeVoor zij die mooie foto's van zichzelf of hun knappe singlevriendinnen/vrienden willen hebben: stel die vraag eens in het fotografietopic. Die mensen willen dat graag doen.
want ik las blijkbaar te snel iets genre: "wie foto's voor zijn profiel wil, passeer daar maar". 
Lang geleden dat ik daar nog gezeten heb, meer of tien jaar.Het straatje in Kortrijk? BG meetup in Den Trap?

Hier 25 ongeveer.Lang geleden dat ik daar nog gezeten heb, meer of tien jaar.![]()

Ik had ook zoiets gelezen?Ik reageerdewant ik las blijkbaar te snel iets genre: "wie foto's voor zijn profiel wil, passeer daar maar".
![]()

We kunnen er elkaar gezien hebben. De periode dat ik er zat (2000 tem 2013 ongeveer) was het wel vaakHier 25 ongeveer.![]()

Vraag je dan de contactgegevens van de andere persoon?Toch al verscheidene keren gehad dat ik bij het zien van de eerste foto, een groepsfoto, de verkeerde voor heb. Diegene die het meest in het oog springt of toevallig centraal staat op de foto.
Als je dan verder klikt, zie je dat het dan toch niet die persoon is...
Tja...