Général Zantas
Well-known member
De Doku van gisteren mag gerust op vaderschapsverlof over een week of drie.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"Qua kwaliteiten misschien niet..."Dit is de quote in kwestie. Hij zegt zelf dat puur op kwaliteiten hij zichzelf in het rijtje met Kvaratskhelia, Luis Díaz, Olise, Yamal zet, maar dat hij qua statistieken nog werk te doen heeft. En puur kwalitatief is hij in sommige zaken sterker en in andere zaken minder goed. Qua stats is er nog heel wat werk aan de winkel

Ik vrees een beetje hetzelfde. Er zijn wedstrijden van Doku geweest waar een schemering van Hazard zichtbaar was.
Want ondanks dat Hazard zich soms kon vastlopen, vaak had hij een énorm goed gevoel om te improviseren on the spot. En hij had daarvoor een geweldig arsenaal. Zeer snelle voetjes, degelijke passing, heerlijk schot, body feints en vooral ook timing. Hij had vreselijk goede timing. Hij kwam bijna nooit tot stilstand, ook al had hij een verschroeiende versnelling in zijn hoogdagen. Hij leek tot stilstand te komen om dan iets onvoorspelbaars te doen.
En dta laatste mankeert Doku zo fel. Hij geeft vaak het gevoel dat hij geen gameplan heeft en zuiver moet rekenen op de versnelling vanuit stilstand. Maar helaas moet de verdediger dan gewoon een halve stap achteruit richting doel zetten zetten en hij heeft je opgevangen. Tenzij je ook een laserschot hebt, maar dat heeft Doku niet. En het is zuivere snelheid bij hem. Hij lijkt niet te kijken naar zijn directe tegenstander, op welk been die staat, welke richting zijn balans naartoe schuift, etc etc... Het is ontploffen, handen op elkaar en pray for the best.
Maar hij wordt wel beter en hij blijft me verrassen bij momenten. Maar het is geen waanzinnig steile klim zoals bij onze échte talenten. Wie weet neemt hij die laatste horde nog. Als hij het huidige kan combineren met goed positiespel kan het snel gaan. Meer intikkers, meer in de ruimte zitten.
Ik zou de matchen tegen Brasil en Portugal toch nog eens opnieuw bekijken. En er zijn er ongetwijfeld nog.Elk tornooi spelen de RD precies alsof ze moeten ipv willen. Niks inzet of grinta.
Als je dat vergelijkt met Egypte.
Kan me daar zo aan ergeren.
Het zijn inderdaad slechts een handvol matches in al die jaren.Ik zou de matchen tegen Brasil en Portugal toch nog eens opnieuw bekijken. En er zijn er ongetwijfeld nog.
Je moet ook elke week, als België zijnde, met het mes tussen de landen spelen als je kwalificatiegroepen bagger zijn…Het zijn inderdaad slechts een handvol matches in al die jaren.
Het is misschien ook gewoon wat makkelijk om te wijzen naar de spelers. Het was muisstil in het stadion, ik heb de Belgische supporters NIET gehoord. Iedere wedstrijd zou een heksenketel moeten zijn en dat begint hier, op dit forum. Dus in plaats van hier steen en been te klagen over de gouden rechter van Castagne zou iedereen beter een beetje meer moeite doen en de vrouwen van de tegenstander wat doxxen op sociale media. Verdomme toch.Amai, 1 keer een teleurstellende partij en volgens het plebs moeten we nu al gaan uitkijken en oppassen voor Iran en fucking Nieuw Zeeland. Komaan zeg. Minstens 5 goals scoren wij over de twee wedstrijden heen. Vingers. In. De. Neus.
Ik denk toch dat je de match eens zal moeten zien. Worden toch onderschat. Al is dit Iran wel zwakker dan het Iran van 2018 waar ze door hadden kunnen gaan in een groep met Spanje en Portugal.Amai, 1 keer een teleurstellende partij en volgens het plebs moeten we nu al gaan uitkijken en oppassen voor Iran en fucking Nieuw Zeeland. Komaan zeg. Minstens 5 goals scoren wij over de twee wedstrijden heen. Vingers. In. De. Neus.