Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als die spelers zwak spelen dan worden die gewisseld en krijgt er iemand anders zijn kans. In dit geval mocht bij blijven aanmodderen.Wilt dat dan niets zeggen? Belangrijke pion bij Arsenal, de Engelse kampioen en Champions league finalist. Een (belangrijke-) goaltjesdief daar, maar inderdaad bij de RD krijgen we hem niet in positie.
Pardo zal ik eerlijk zijn dat ik hem nog nooit heb zien spelen (maar wordt nu toch ook niet gezien als een ongelooflijk talent in de buitenlandse pers?) maar Saelemakers, Lukebakio en CDK kan je evengoed wedstrijden zoals die vandaag van Trossard hebben.
De fout is dat García het te lang op zijn beloop heeft gelaten en in het geval van Trossard hem dan zelfs niet gewisseld heeft.
Meunier gaf de assist maar was toch vooral een gesel voor onze eigen verdediging
Maar matige analist.Hey hey, niks slecht over Imke. Speciale connectie met haar, gouden hart en straffe madam.

i know,mijn punt was eerder Meunier heeft ook een assist maar was nog steeds dramatisch. Net zoals Tielemans ook niet goed was vandaag ondanks zijn pre-assistPRE-assist. Tielemans paste naar Meunier die dan de voorzet gaf die door Egypte werd binnengetikt.
Naar mijn gevoel is er gewoon een mythe ontstaan dat Trossard nooit rendeert bij de Duivels, en van zodra het stroever loopt bij de Duivels wordt er altijd meteen naar hem gewezen ... terwijl de helft van de ploeg minstens even hard lag te slapen. Nu, 't is een feit dat Trossard op rechts minder rendeert (en opnieuw, toen hij wisselde van flank met Doku zag je imo wél waarom hij in de basis hoort). Maar als het op rechts gaat om de wisselmogelijkheden, zijnde Lukebakio en Saelemaekers, dan zijn dat écht geen gegarandeerde betere opties dan Trossard hoor. Ik ben geen fan van Lukebakio, da's bekend, en Saelemaekers is iemand die inderdaad veel zichtbaarder voetbalt dan een Trossard, maar zichtbaarheid wil niet noodzakelijk zeggen dat hij béter is. Saelemaekers is hier zo'n beetje de omgekeerde Trossard, die krijgt te veel krediet voor wat hij uiteindelijk maar brengt.Het ging toch over Trossard en de weinige wisselmogelijkheden volgens iemand hier?
Middenvelders waren ook niet goed maar die wonnen tenminste geregeld nog een duel of verdedigenden mee of gaven een pre-assist of ... Trossard als aanvalsleider en onze nr 10 deed gewoon .... niets.
Als die spelers zwak spelen dan worden die gewisseld en krijgt er iemand anders zijn kans. In dit geval mocht bij blijven aanmodderen.
Om even duidelijk te stellen: het ligt niet aan Trossard dat we niet wonnen maar hij heeft alvast geen bijdrage geleverd aan ons punt en van iemand die bij Arsenal speelt en met nr 10 rondloopt mag je mijns insziens gewoon meer verwachten dan dit.
ps: en voor @Sir.Killalot je mag ook meer verwachten van andere spelers maar die waren tenminste nog betrokken in het spel of deden gewoon meer dan niets
i know,mijn punt was eerder Meunier heeft ook een assist maar was nog steeds dramatisch. Net zoals Tielemans ook niet goed was vandaag ondanks zijn pre-assist
Saelemaekers is wel iemand die drive en beweging brengt ipv Trossard (die wat brengt?) en net wat we vandaag nodig hadden na die zwakke 1ste helft. Die mythe is echt wel geen mythe maar gewoon de realiteit. Trossard rendeert gewoon niet bij de RD en dat is nu al onder zijn 3de bondscoach en gelijk welk systeem dat ze speelden. Neem zijn goals weg (die hij nauwelijks nog scoort dit seizoen) en wat is zijn meerwaarde/inbreng in het voetbal van de RD?Naar mijn gevoel is er gewoon een mythe ontstaan dat Trossard nooit rendeert bij de Duivels, en van zodra het stroever loopt bij de Duivels wordt er altijd meteen naar hem gewezen ... terwijl de helft van de ploeg minstens even hard lag te slapen. Nu, 't is een feit dat Trossard op rechts minder rendeert (en opnieuw, toen hij wisselde van flank met Doku zag je imo wél waarom hij in de basis hoort). Maar als het daar gaat om de wisselmogelijkheden, zijnde Lukebakio en Saelemaekers, dan zijn dat écht geen gegarandeerde betere opties dan Trossard hoor. Ik ben geen fan van Lukebakio, da's bekend, en Saelemaekers is iemand die inderdaad veel zichtbaarder voetbalt dan een Trossard, maar zichtbaarheid wil niet noodzakelijk zeggen dat hij béter is. Saelemaekers is hier zo'n beetje de omgekeerde Trossard, die krijgt te veel krediet voor wat hij uiteindelijk maar brengt.
Meunier krijgt mssn nog een 3 ofzo dankzij zijn assist. Voor de rest verdedigend gewoon dramatisch, altijd wijken, paar meter van zijn man staan, positioneel gewoon dramatisch.ja Meunier was bij moment slecht die goal van Egypte komt door zijn fout maar die goal van de Belgen kwam er ook wel dankzij hem. En heeft nog kansen mee gecreeerd voor de Belgen. Op het einde van de rit vind ik een Meunier en Tielemans nog neutraal eindigen zo'n 5-6 op 10 beter dan bv Onana die gewoon alles slecht deed.
Als ge niks brengt boeit het niet waar ge speelt hèWilt dat dan niets zeggen? Belangrijke pion bij Arsenal, de Engelse kampioen en Champions league finalist. Een (belangrijke-) goaltjesdief daar, maar inderdaad bij de RD krijgen we hem niet in positie.
Pardo zal ik eerlijk zijn dat ik hem nog nooit heb zien spelen (maar wordt nu toch ook niet gezien als een ongelooflijk talent in de buitenlandse pers?) maar Saelemakers, Lukebakio en CDK kan je evengoed wedstrijden zoals die vandaag van Trossard hebben.
De fout is dat García het te lang op zijn beloop heeft gelaten en in het geval van Trossard hem dan zelfs niet gewisseld heeft.
Het gaat mij niet over flashyspeler of niet. Het gaat erover wat ik zie op het veld en wat de meerwaarde is dat iemand kan brengen. Trossard heeft waarde als ie de bal in de box krijgt om eventueel te scoren (maar zelfs daar slaagt hij maar moeizaam in dit seizoen en trapte hij vandaag los over de bal), maar als je hem daar niet krijgt dan is het niet de speler met de dribbel of met de snedige pass of met de snelheid of met de loopactie. Dus als je niet in zo'n systeem speelt dan zijn er andere opties die gewoon beter passen in ons systeem.Trossard is nu eenmaal geen flashy speler, dat wil niet zeggen dat hij niet betrokken is bij het spel. Dat klopt gewoon niet. De grootste problemen vandaag lagen elders in de selectie, op dat vlak heeft Garcia voor een groot stuk wel logische wissels doorgevoerd. Castagne stond op geel (en deed het zoals voorspeld ook niet geweldig op links) en Onana speelde echt te slordig. Lukaku voor CDK was de logica zelve. De Bruyne en Doku op't einde wisselen om hen te sparen (Doku heeft echt veel te veel beuken verwerkt) kan ik ook snappen, al kwamen die wissels te laat.
De voornaamste speler die gewisseld moest worden, was Meunier. Maar ik snap dan weer dat hij daar aarzelt, want Castagne - de meest logische keuze voor de rechtsback - stond dus al links met geel. En dan was het ofwel Seys voor de leeuwen werpen in een match die je helemaal niet onder controle hebt, of met Saelemaekers, Moreira of De Winter een speler uit positie spelen ... in een match die je helemaal niet onder controle hebt.
Tja, agree to disagree. Ik heb een andere match van Trossard gezien dan jij. Er is gewoon ook geen enkele flankaanvaller buiten Doku die sinds het afzwaaien van Hazard en co rendeert bij de Duivels. Toch is het altijd op Trossard dat er gekakt wordt. Er zijn objectieve redenen om Trossard op de bank te zetten wanneer je hem wegens Doku niet op de linkerflank kan zetten, maar de kak die er ook vandaag weer komt, is gewoon niet terecht.Saelemaekers is wel iemand die drive en beweging brengt ipv Trossard (die wat brengt?) en net wat we vandaag nodig hadden na die zwakke 1ste helft. Die mythe is echt wel geen mythe maar gewoon de realiteit. Trossard rendeert gewoon niet bij de RD en dat is nu al onder zijn 3de bondscoach en gelijk welk systeem dat ze speelden. Neem zijn goals weg (die hij nauwelijks nog scoort dit seizoen) en wat is zijn meerwaarde/inbreng in het voetbal van de RD?
En ja er waren er nog zwak maar die hadden tenminste nog iets van waarde op het veld vandaag
ps: Moreira, Pardo en zelfs CDK kunnen op rechts spelen dus 5 opties en ivm wissels idd niet gegarandeert maar dan probeer je als coach op zijn minst iets anders dan Trossard te laten staan waarvan je al wist dat het niets zou worden
Het gaat mij niet over flashyspeler of niet. Het gaat erover wat ik zie op het veld en wat de meerwaarde is dat iemand kan brengen. Trossard heeft waarde als ie de bal in de box krijgt om eventueel te scoren (maar zelfs daar slaagt hij maar moeizaam in dit seizoen en trapte hij vandaag los over de bal), maar als je hem daar niet krijgt dan is het niet de speler met de dribbel of met de snedige pass of met de snelheid of met de loopactie. Dus als je niet in zo'n systeem speelt dan zijn er andere opties die gewoon beter passen in ons systeem.
Sorry maar ik verwacht meer van nen aanvaller dan 'het was niet zo dramatisch als hier wordt voorgesteld'. Zeg me dan een bepalende actie vanvoor van hem vandaag. Niet gezien gewoon.Ik beweer ook niet dat hij vandaag een goede wedstrijd gespeeld heeft, alleen dat het helemaal niet zo dramatisch was als hier wordt voorgesteld. Ik zeg wel dat je meer wissels nodig had dan er beschikbaar waren om alle spelers die niet genoeg brachten / moe waren / beschermd dienden te worden / met geel gevaar stonden te wisselen vandaag, en dat Trossard dan voor mij zeker niet de belangrijkste was om te wisselen.