Ik had dat nu ook niet anders verwacht van Garcia. Conservatieve coach gaat niet op 45 minuten veranderen.Niemand aan het opwarmen. Oké dan.
Maar de backs moeten echt aangepakt worden, en op het middenveld moet ook ingegrepen worden.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had dat nu ook niet anders verwacht van Garcia. Conservatieve coach gaat niet op 45 minuten veranderen.Niemand aan het opwarmen. Oké dan.
Never change a winning team!Niemand aan het opwarmen. Oké dan.
Denk dat we sowieso blij mogen zijn met een gelijkspel. Zeker gezien de verdedigende ingesteldheid van Egypte.Als ge het met deze 11 nog gaat doen tot de 60ste minuut ga je blij mogen zijn met een gelijkspel.
"Kleine nederlaag" bedoel je?Als ge het met deze 11 nog gaat doen tot de 60ste minuut ga je blij mogen zijn met een gelijkspel.
Would!
Klopt, ik bedoelde eerder dat je dan een overwinning vrijwel lag vergeten en blij mag zijn als je er nog een gelijkspel van kan maken.Denk dat we sowieso blij mogen zijn met een gelijkspel. Zeker gezien de verdedigende ingesteldheid van Egypte.
Anderzijds heb je momenteel ook met Onana gewoon geen enkele controle op het middenveld, ik blijf dat al jaren ons grootste pijnpunt vinden. Wij onderpresteren quasi elke match op het middenveld, ongeacht wie we daar zetten.Dat je Onana zet tegen een veel beter team om mee te verdedigen bij balverlies snap ik, maar in een match als deze waar je zelf het spel moet maken is het onverdedigbaar dat je Vanaken niet speelt... zeker als je dit allemaal ziet.
Ik zou ook niet met Trossard en CDK spelenMoest Lukaku fit zijn ok maar met Trossard en CDK ga niet op de counter spelen. Ook 0 diepgang met Onana.

verdienen tijdens het jaar gewoon teveel geld.
Wss is dit gewoon weer tornooitje zo snel mogelijk naar huis en op verlof.