Welke moeite?Trosard niets, ketelaere doet moeite

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke moeite?Trosard niets, ketelaere doet moeite

Stond ook te slapen leek het.hmm Courtois, was niet onhoudbaar denk ik?
Was wel een ferm schot. Maar schuld lag echt wel bij Meunier.Dat is nu ook wel een schot dat als het een andere keeper is ik zou zeggen “Courtois pakt dat”. Maar erbarmelijk verdedigd vooral.
Spelen gewoon met 9 want die 2 brengen niks bijTrosard niets, ketelaere doet moeite
Die saturatie verspringt constant

Sowieso, maar niet perfect geplaatst hoor. Courtois is denk ik te groot om snel plat te gaan.Was wel een ferm schot. Maar schuld lag echt wel bij Meunier.
En elke actie klonk als een mega gevaarlijke actie of kans, om dan daarna een samenvatting op tv zien van 2 keer niets.Peter Vandenbempt is toch OG hoor. Iedereen die ooit door omstandigheden het voetbal via de televisie moest ontberen en het via de radio moest volgen zag door Peters inleving volledige schilderijen als door Rubens geschilderd voor zijn geestesoog opdoemen.
Voetballers zijn dan ook primadonna's.Zo'n wielrenner die uren op een velo in de loden zon in een gebergte zit te stampen moet toch ook wel gieren met zo'n "hydratation break" na amper 20 minuten![]()