[Groep G] België, Egypte, Iran, Nieuw-Zeeland

Alle we zijn nog niet begonnen en we zijn alweer aant janken.

Wacht daar nog een uurtje mee wanneer we achterstaan :unsure:

Doet hij dit niet om een rechtse voet tegen de linkse van Salah te zetten? + Doku en De Cuyper zorgen voor een te offensieve flank?
Is dat echt nodig dat je een rechtsvoetige back om die reden op de linksback zou zetten? Lijkt me niet toch. De Cuyper heeft in zijn leven al genoeg tegen linkspoten moeten spelen op die kant.

Je hebt aanvallend toch quasi niets aan deze backs zoals @Sir.Killalot hier ook al aangeeft. Misschien is Castagne iets secuurder defensief op die flank, maar Salah loopt ook niet mee terug dus dan had De Cuyper zich offensief kunnen uitleven en dan kan je toch een man meer situatie creëren op die manier.

Je moet toch ook gewoon uitgaan van je eigen sterktes en dat doe je toch niet op deze manier vind ik. Het enige voordeel is imo Castagne zijn ervaring op toernooien ten opzichte van De Cuyper, maar dat weegt toch niet op tegen de nadelen.

Garcia wilt toch net niet met 2 offensieve backs spelen? Aan de ene kant om risico's te vermijden en aan de andere kant zodat Doku meer ruimte heeft en zijn sterkte kan uitspelen.

Ik zou voor de duidelijkheid ook niet met die 2 beginnen, maar Garcia wilt net wat hier gezegd wordt. Hopelijk zien we de Castagne van tegen Tunesië, want dat was een zeer degelijke match van hem.

Garcia wilt toch net niet met 2 offensieve backs spelen? Aan de ene kant om risico's te vermijden en aan de andere kant zodat Doku meer ruimte heeft en zijn sterkte kan uitspelen.

Ik zou voor de duidelijkheid ook niet met die 2 beginnen, maar Garcia wilt net wat hier gezegd wordt. Hopelijk zien we de Castagne van tegen Tunesië, want dat was een zeer degelijke match van hem.
Met De Cuyper links en Castagne rechts speel je maar met 1 offensieve back hé. Of je die laatste links of rechts zet, het is altijd een defensieve back. Of zie je Meunier nog als offensieve back? :unsure:

Met De Cuyper links en Castagne rechts speel je maar met 1 offensieve back hé. Of je die laatste links of rechts zet, het is altijd een defensieve back. Of zie je Meunier nog als offensieve back? :unsure:
Ik niet, maar het is net die kant van Doku die je wilt voorzien van de meest defensieve back en dat vind ik wel logisch.

Want het is Castagne die je vrij wilt krijgen door Doku aan de bal te hebben of wat?
Geen idee wat je hiermee bedoelt of wilt bedoelen, leg eens uit?

Feit is toch gewoon dat elke winger een voordeel heeft met een goede aanvallende back achter zich? De Cuyper kan Doku overlappen als die naar binnentrekt bv., dan kan je u als verdediging niet permitteren om u enkel en alleen op Doku te focussen. Castagne heeft logischerwijs die aanvallende kwaliteiten niet om in die zone van de waarheid iets te kunnen betekenen.

Toch niet zo moeilijk?

Zal je anders een een schoolvoorbeeld geven: Messi & Dani Alves.

Mannekes, Peter Vandenbrempt is echt zo vermoeiend om naar te luisteren. Pakt eens 5 seconden om te ademen man.

Geen idee wat je hiermee bedoelt of wilt bedoelen, leg eens uit?

Feit is toch gewoon dat elke winger een voordeel heeft met een goede aanvallende back achter zich? De Cuyper kan Doku overlappen als die naar binnentrekt bv., dan kan je u als verdediging niet permitteren om u enkel en alleen op Doku te focussen. Castagne heeft logischerwijs die aanvallende kwaliteiten niet om in die zone van de waarheid iets te kunnen betekenen.

Toch niet zo moeilijk?

Zal je anders een een schoolvoorbeeld geven: Messi & Dani Alves.
Dat je meer ruimte krijgt bij uw aanvallende spelers.

Het lijkt me idd logisch dat je iemand zet die kan overlappen bij Doku of op zijn minst over de middellijn wil komen. Zo trek je toch 1 man weg bij Doku

Rare kronkel

Terug
Bovenaan