[Groep G] België, Egypte, Iran, Nieuw-Zeeland

StannekeS

Crew Member
Crowdfunder FE
DatumTijd (CET)ThuisploegUitploeg
15 juni 202621:00BelgiëEgypte
16 juni 202603:00IranNieuw-Zeeland
21 juni 202621:00BelgiëIran
22 juni 202600:00Nieuw-ZeelandEgypte
27 juni 202605:00Nieuw-ZeelandBelgië
27 juni 202605:00EgypteIran

Laatst bewerkt door een moderator:
Hopelijk tegen dan wat meer kennis over hoe ge een match achteraf kunt streamen zonder direkt de uitslag te weten 😅 Mijn dochter maakt me al genoeg wakker om 6 en dergelijke om bewust voor 5 uur op te staan.

Hopelijk tegen dan wat meer kennis over hoe ge een match achteraf kunt streamen zonder direkt de uitslag te weten 😅 Mijn dochter maakt me al genoeg wakker om 6 en dergelijke om bewust voor 5 uur op te staan.

Terugkijk tv indien Proximus of Telenet?

En niet naar sociale media/hln/sporza/… sites surfen.

Jeremy Doku dreigt cruciale WK-match te laten schieten door nakend vaderschap: “Niemand wil een geboorte missen”

Hadden die dat nu niet beter kunnen uitrekenen en ff wachten :unsure:

Jeremy Doku dreigt cruciale WK-match te laten schieten door nakend vaderschap: “Niemand wil een geboorte missen”

Hadden die dat nu niet beter kunnen uitrekenen en ff wachten :unsure:

Wat uitrekenen en wachten? Die zwangerschap?

Kan toch zijn dat ze al paar maanden aan het proberen waren? Ken weinig mensen die hun zwangerschap kunnen plannen.

Wat uitrekenen en wachten? Die zwangerschap?

Kan toch zijn dat ze al paar maanden aan het proberen waren? Ken weinig mensen die hun zwangerschap kunnen plannen.

Uiteraard, was ook maar te lachen.

Vandaar ook de sarcastische smiley er bij :unsure:

Maakt het inderdaad nog wat meer onnozel om dan zoveel verdedigers en Witsel mee te nemen. Alle begrip voor Doku wel.

Nu, op zich wel opties hé. Trossard rendeert beter op links, Moreira is meer aanvaller dan back, De Cuyper kan je ook offensief uitspelen, Pardo kan ook op de flank, ...

Laatst bewerkt:
Tuurlijk alle begrip voor Doku.. Trossard speelt dan gewoon op die zijn plaats en rechts zet ge dan Saelemaekers of Lukebakio..
Hoe ge op tijd in Engeland geraakt das een ander verhaal :)

krijgen jullie al stress? :D
ik niet hoor, maar kga wel kijken.
misschien eens horen hier: waar gaan onze BG members de match volgen? thuis, vrienden, café, groot scherm?
hier zal het gewoon bij vrienden zijn, en na de match zo snel mogelijk naar bed.

edit: zal er toch wel boenk op moeten zijn denk ik, want ik verneem nu pas dat IRAN hoger gerangschikt staat in de fifa lijst, dus die zijn moeilijkere tegenstander? (wtf eigenlijk).

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan