Groep F (Portugal, Tsjechië, Georgië, Turkije)

Hindert? Naar mijn gevoel worden zo'n dingen toch ook gewoon veel te snel afgefloten? In een duel tussen 2 veldspelers is dit gewoon heel normaal, niet?

Ie mag met de handen en slaagt er niet in om goed te timen om de bal te raken, sjah, beetje beter doen denk ik dan.

Bescherming van de keeper op zo'n fases vind ik soms echt overdreven...

Zeer fijne ontknoping in deze groep. Ik gunde het Georgië wel want waren ook al de evenknie van Turkije in match 1.

Turkije komt overigens nog zeer goed weg want die goal 10min voor tijd werd niet voorafgegaan door een fout (dus die had moeten tellen ofwel penalty voor hands). Vooral verdedigend lijkt Turkije echt niet sterk dus Oostenrijk lijkt wel de eindhalte te gaan worden.

Vond na de zoveelste herhaling het keeper hinderen overigens wel erg goed meevallen. Terecht geen fout gefloten, de keeper laat gewoon zelf de bal los op een moment dat er nog amper contact was geweest.

Portugal wordt verslagen door Georgië.
Roberto Martinez strikes again :D

Lol nee, ook de kleinere teams hebben spelers die op een hoog niveau spelen, waardoor een defensieve en countering strategie effectief wordt. De dagen van de 'schokken' op grote tornooien zijn redelijk voorbij.

Laatst bewerkt:
Portugal wordt verslagen door Georgië.
Roberto Martinez strikes again :D

Lol nee, ook de kleinere teams hebben spelers die op een hoog niveau spelen, waardoor een defensieve en countering strategie effectief wordt. De dagen van de 'schokken' op grote tornooien zijn redelijk voorbij.

Portugal speelde met een B-ploeg.

Die Ronaldo mania is toch echt wel absurd dit EK. Ja, het is (wellicht) zijn laatste grote toernooi, maar doe toch eens ff normaal met al dat veldlopen en 4 meter naar beneden springen voor een kans op een fotoke.

Denk wel dat dit het toernooi te veel is voor hem. Man wordt zichtbaar gefrustreerd omdat het allemaal veel moeizamer gaat (door de leeftijd). Maar langs de andere kant heeft hij zo'n ego dat hij het kost wat kost wil blijven proberen en zich er druk in maakt. Dus dit EK gaat denk ik wel voor hem een levenslange frustratie blijven als hij volgende match ook niks meer kan presteren en ze daarna er 'al' uit liggen.

Wel veruit de mooiste carrière die een voetballer ooit heeft gehad. En op dat vlak is het objectief echt wel Ronaldo >>> Messi. :oi22:

Terug
Bovenaan