Groep E (Oekraïne, Slovakije, BELGIË, Roemenië)

Dan ga je toch moeten hopen op een team dat met passie en strijdlust bereid is zich kapot te lopen en 20 keer dood te gaan. Anders gaat het niet lukken. We zijn maar een klein landje die tegen de topfavoriet uitkomen, jouw eigen woorden.

En dat ik jouw getroll nog altijd serieus neem, gatver.
Ook wel niet vergeten dat iedereen die nu voetbal aan het kijken is voetbal kijkt of voetbal volgt en bediscussieerd als hier op het forum

De overgrote meerderheid die nu het EK kijkt omdat het België is. Omdat ze met vrienden naar de match gaan kijken, pinten zuipen (en om Instagram fotokes te posten)
Verder als "Waarom shot die niet naar die?" komen ze niet of "boeh we hebben niet gewonnen"

Het is allemaal niet zo moeilijk hoor check bij welke ploegen onze spelers spelen in welke landen en check hun marktwaarde op de transfermarkt en hun salarissen, en vergelijk dat met Oekraïne, Roemenië en Slowakije. Dat is hetgeen ze op afgerekend worden. Niet op hetgeen ze de laatste 10 jaar in de nationale ploeg gepresteerd hebben want dat was buiten 2 matchen op het WK 6 jaar geleden 2x niks, eigenlijk maar 1 match want tegen Japan hadden we 1 geluksgoal en 1 flater van Japan. Maar dat ze nu zelfs tegen Janneke en Mieke ploegen de underdog zijn met dat kapitaal aan spelers, en dan nog gaan zeggen dat supporters teveel verwachten, is werkelijk absurd
Again zie bovenstaande. Enorm veel mensen die nu voetbal kijken weten wel tegen welk land we spelen. Niet wie daar bij speelt (als ze het bij ons weten), laat staan bij welke club die gasten dan spelen - en die club dan ook nog kennen.

Dat zijn ook geen mensen met wiens mening je rekening moet houden of waarmee je over voetbal kan klappen

Deze middag toch nog goeie tickets aan een 'fractie' van de prijs gekocht, morgen dan maar eens gaan zien ... wsl de laatste kans om ze daar live te zien dit EK :D

Zo herinner ik ze mij ook idd.
Je kan heel moeilijk scoren tegen een team als je nooit de bal hebt dus nogal logisch dat ze weinig weg gaven.
Maar Spanje miste toen, en nu ook trouwens, een echte killer vooraan. Villa stond daar dacht ik toen wel in de spits maar ik kan met niet meer herinneren of die toen fout gebruikt werd of gewoon ongelukkig was in zijn afwerking.
Villa heeft 5 potten gemaakt en Spanje eigenhandig naar de finale getrapt. Velen vergeten wat een geniale spits Villa was.

Terug
Bovenaan