Groep E (Oekraïne, Slovakije, BELGIË, Roemenië)

Stekeblind gij vandaag. KdB was juist aant gesticuleren naar Bakayoko om naar hem toe te komen voor tijd te rekken. Hij was malcontent dat niemand uit zichzelf kwam voor de bal aan de vlag bij te houden. Had niks te maken met meer volk in de box krijgen. Was vanaf begin duidelijk dat hij geen enkele intentie had om bal voor goal te zwiepen.
Ge ziet hem toch naar die mannen vanachter gesticuleren en richting box wijzen? 😅

Als ge de bal daar wilt bijhouden moet ge Onana bij u roepen lijkt mij

Het is allemaal de schuld van de Duitse zwaantjes :mad:

Wat een sukkel

Belangrijkste is kwalificatie dus nee dat fluitconcert is belachelijk
Wss allemaal teveel gezopen, geen verstand van voetbal en zelf ook nooit enig niveau van sport beoefend
Ze moesten gewoon volop voor de overwinning gaan , de wissels die Tedesco doet spreken van het omgekeerde. Een supporter hoeft helemaal geen sport te doen. Ze betalen veel geld voor een toch zeer matige Duivels. Winnen en de weg was vrij tot aan de halve finale , maar ja liever de hard way dus. De mensen betalen uiteindelijk allemaal die tickets en gadgets. Zonder fans geen voetbal.

Dat is toch net gans het punt dat enkel Openda in de 16 stond en dat deze ploeg liever tevreden is met een zoutloze 0-0 dan te strijden voor een overwinning.

't Is niet enkel KdB die uitgefloten werd, maar gans het team voor hun makke en lamledige prestatie.
Het gaat mij erop dat er hier meerdere posten dat die hoekschop voor de goal moet.. gezien de situatie zou dat niet zo slim zijn

Wss allemaal teveel gezopen, geen verstand van voetbal en zelf ook nooit enig niveau van sport beoefend
Verdikke. Het tactisch genie Tedesco zit hier ook gewoon op het forum. Welkom en nu terug naar Duitsland bollen a.u.b.

Lukaku moet die eerste kans gewoon binnen vlammen, en Bakayoko de laatste.

En als de rest af en toe eens loopt ipv wandelt, wordt het misschien nog wat.

Het is allemaal de schuld van de Duitse zwaantjes :mad:

Wa slaagt die gast allemaal uit zijn botten?

"Het was duidelijk dat mijn spelers wilden spelen om te winnen. Ze hebben alles geprobeerd."

Hoe kan je zo open en bloot zonder schaamte staan liegen tegen uw supporters??? Zum kotsen.

Fuck dat...

Kwalificatie is hier echt niet het belangrijkste.

Ik zie ons 10 keer liever verliezen vol overgave dan gelijk een bende sukkels naar de volgende ronde.

serieus.

Wa slaagt die gast allemaal uit zijn botten?

"Het was duidelijk dat mijn spelers wilden spelen om te winnen. Ze hebben alles geprobeerd."

Hoe kan je zo open en bloot zonder schaamte staan liegen tegen uw supporters??? Zum kotsen.
Hahaha, die heeft gekeken naar de excuses van Southgate en dacht "hold my beer".

In het begin geprezen om zijn communicatie, directheid en niet rond de pot draaien.

Nu een versie Martinez 2.0
Door sommige hier. Seder dag 1 heeft hij getoond dat zijn communicatie net super slecht was voor sommige hier ook. Inclusief mij. Die moest voor mij al buiten liggen voor het EK.

Mja ge ziet kdb gesticuleren dat hij mensen in de box wil

En dan zijn er hier nog die roepen "ge moet die corner voorzetten" "KDB wat een schande/mentaliteit"
Ik denk echt dat gij soms compleet verkeerd naar een wedstrijd kijkt. KdB was aan het gesticuleren dat er iemand bij hem moest komen zodat hij de corner kort kon geven.

En als hij dat doet en de instructies ook zo zijn vanaf de zijlijn, is het logisch dat enkel Openda in de box staat.

Ge zijt hier echt de zaken compleet anders aan het voorstellen dan ze zijn en iets totaal verkeerd aan het verdedigen.

Ook met de voorzetten van Doku waar Lukaku telkens te laat is. Volgens u is dat Doku die te blind voorzet? Sorry, maar ze toonden daarnet in de studio gewoon duidelijk dat Lukaku gewoon te laat en te statisch was.

Het gaat mij erop dat er hier meerdere posten dat die hoekschop voor de goal moet.. gezien de situatie zou dat niet zo slim zijn

Makker, stop is met zo statisch naar die dingen te kijken. Supporters willen de bal voor goal EN supporters wensen dat er meer volk in de box is voor zo'n corner af te werken.
En eigenlijk wilden de supporters in de voorafgaande 90 minuten meer inzet, meer energie en meer aanvallende impulsen zodat het helemaal niet op zo'n laatste corner zou aankomen.

Terug
Bovenaan