Groep E (Oekraïne, Slovakije, BELGIË, Roemenië)

Ik ben een wandeling gaan doen en heb alles overdacht. Tedesco is gewoon een genie. De competitie zand in de ogen strooien in de 1ste ronde met anti voetbal in 2 matchen van de 3 en dan keihard toeslaan in de knock-out fase! Man wat krijgen die Fransen ervan volgende week! :biglaugh:

Doku blijft toch Hazard van de Aldi... Die laatste werd nóg efficienter eens hij na dribbelen de 16 indook, paar combinatietjes met spelers en dan hups, goal of assist. Doku geraakt hooguit een mannetje of 2 voorbij en that's it. Straatvoetbal.

Corner trappen met enkel Openda in de 16?😂

Er mag kritiek zijn, maar sommige zijn stekeblind hier
Het is het tijd rekken en het feit dat er inderdaad gewoon geen volk meer mee gaat. Dat is een land dat derde staat op de fifa ranglijst gewoon onwaardig tegen een middelmatige tegenstander

Kon de match spijtig genoeg niet zien, maar niks gemist blijkbaar.

Ik heb het er ook wel even mee gehad met dit voetbal. Ik haat het om in cliché’s te praten, maar ik kan het niet laten.

Bende overbetaalde vedetten

Ik snap het eigenlijk niet meer. Krijgt er nu geen enkele trainer iets of wat deftig voetbal op dit mat gelegd met dit soort spelers? Ligt het dan aan de mentaliteit van die mannen onderling?

Wat een uiterst bedroevende vertoning was dit nu weer opnieuw.

Mediocre coach in een team dat grotendeels bestaat uit mediocre spelers met nog een paar restanten van de "gouden generatie" die nooit zijn aangespoord om alles van zichzelf te geven als ze voor de nationale ploeg moeten uitkomen.
Wilmots heeft die mentaliteit er in gebracht, Bobby vond het allemaal goed en Tedesco denkt dat 'em een KMO aan het leiden is. Te veel manager, te weinig voetbalinzicht. En ja, dan krijg je zoiets.

Ronduit zwak meer woorden ga ik er niet aan vuil maken en zelfs na verlies van Frankrijk zijn we van pippo Tedesco nog niet af :wallbash::puke:

Zelf op sporza wordt het boe gerope al gemeld, de pers begint ook wakker te worden:

Prima match van de Duiveltjes. Kwalificatie bereikt.

Oekraïne goed lamgelegd. Casteels solide, De Bruyne met af en toe weer een glimp van zijn klasse, Doku niet precies maar wél dreigend, hardheid van Onana, Faes overtreft verwachtingen, ....

Minpunten Tielemans, Trossard, Bakayoko en Mangala.

Grootste minpunt de fans daar. Domme mensen met onrealistische verwachtingen. Die denken dat os land een wereldteam heeft. Wie heeft die mensen dat toch wijsgemaakt?
Kun je alleen nog klappen voor je land als ze winnen?
Het is nog maar 21u maar toch heb je al de "Troll of the Day"-award in de wacht gesleept!

Alle respect voor Kevke zijn magic skills, maar ik begin stillekes aan stenen kloten te krijgen van zijn mentaliteit.

Hoe lang zou het geleden zijn dat KDB (of zijn team) nog eens uitgefloten werd na een wedstrijd?

Die is dat niet meer gewoon. Wat geen excuus is, natuurlijk.
Ik verwacht ook nog wel excuses, want als je het niet voor de fans doet, waarvoor dan wel? (financieel stelt dit allemaal niks voor in vergelijking met wat ze bij hun clubs verdienen).

Het is het tijd rekken en het feit dat er inderdaad gewoon geen volk meer mee gaat. Dat is een land dat derde staat op de fifa ranglijst gewoon onwaardig tegen een middelmatige tegenstander
Mja ge ziet kdb gesticuleren dat hij mensen in de box wil

En dan zijn er hier nog die roepen "ge moet die corner voorzetten" "KDB wat een schande/mentaliteit"

Corner trappen met enkel Openda in de 16?😂

Er mag kritiek zijn, maar sommige zijn stekeblind hier

Dat is toch net gans het punt dat enkel Openda in de 16 stond en dat deze ploeg liever tevreden is met een zoutloze 0-0 dan te strijden voor een overwinning.

't Is niet enkel KdB die uitgefloten werd, maar gans het team voor hun makke en lamledige prestatie.

Dat de spelers en Tedesco verbaasd reageren op dat boegeroep, toont toch maar aan hoe weinig voeling ze hebben met de supporters. Het gaat niet over het resultaat, maar over de ingesteldheid. Er werd op voorhand verkondigd dat we niet gingen rekenen en voor winst zouden spelen, maar dat bleken gewoon leugens. Na pakweg het openingskwartier was de drang weg.

De ingesteldheid op het veld, de laffe, defensieve wissels die al vrij vroeg werden doorgevoerd, een corner die gewoon wordt teruggespeeld op Casteels en dan dat opzichtige tijdwinnen op het einde. De supporters voelen zich bedrogen, en dan krijg je dit.

De Bruyne zegt dan achteraf, wat als we aanvallen en een goal binnenkrijgen. Dat is dus gewoon toegeven dat je nooit de intentie had om voor de winst te gaan. Hij vindt zich dan blijkbaar ook te goed om de kritiek van de supporters te aanvaarden.

Neen, dat fluitconcert was 100% terecht. Zelfs in de dieptepunten van mid jaren 2000 zou ik dat niet nodig gevonden hebben, toen waren we gewoon te zwak, maar hiervoor zijn geen excuses.

zit in stuttgart in stadion, spelers hebben niet eens supporters komen groeten.
Mooi gebaar :) nu 7u terugbollen. Tot nooit meer
Blijkbaar omdat de fans hen aan het uitfluiten waren?
Het was toen maar een oefenmatch maar ik ben gedegouteerd terug gekeerd na hun match in Jan-Breydel. Sindsdien kan het mij allemaal niet veel meer schelen, het kan ze duidelijk zelf niets schelen, waarom zou ik er dan mee inzitten? Ronaldo heeft meer spelvreugde dan gans onze ploeg samen.
En natuurlijk is Tedesco blij, nu kunnen ze eruit vliegen zonder af te gaan tegen een kleinere tegenstander, niet gedacht dat het mogelijk was maar ze zijn er in geslaagd een nog zwakkere trainer te vinden. Leekens, Wilmots, Martinez en nu dit.
4/9 en begot 2 goals kunnen maken tegen deze 3 topploegen. KDB in dat interview zegt toch eigenlijk zo goed als "wij zijn een zeer zwak voetballand en we moeten met deze prestatie tevreden zijn"? Misschien heeft hij er zich al bij neergelegd dat het toch nooit iets wordt maar ik ben overtuigd dat we veel beter kunnen dan dit.

Mja ge ziet kdb gesticuleren dat hij mensen in de box wil

En dan zijn er hier nog die roepen "ge moet die corner voorzetten" "KDB wat een schande/mentaliteit"

Stekeblind gij vandaag. KdB was juist aant gesticuleren naar Bakayoko om naar hem toe te komen voor tijd te rekken. Hij was malcontent dat niemand uit zichzelf kwam voor de bal aan de vlag bij te houden. Had niks te maken met meer volk in de box krijgen. Was vanaf begin duidelijk dat hij geen enkele intentie had om bal voor goal te zwiepen.

Het is allemaal de schuld van de Duitse zwaantjes :mad:

“Ze stopten zelfs voor elk rood licht.”

:unsure:

Terug
Bovenaan